Gå till innehåll

köp av led belysning


akutmottagning

Rekommenderade inlägg

nu inom närmsta månaden är det dax. vet onte riktigt vilka armaturer än bara . skulle vilka ha lite tips. spanar på mazzara p. eller den som går med vortec pumparna glömmt namnet.mått 150x50x50. 4 mazzara p.eller 3 av den andre sorten. ellet andra tips ska va bra grejer inget smäck ;)

Ändrat av akutmottagning
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

får kolla lite på det men gillar att man kan bygga med upp till 16 moduler på 1 kontroll på mazzara p serien och man kan skiffta leden enkelt med olika färger om så önskas. finns mycket på marknaden just nu.

Du kan ju kolla vertex på drakfiskens hemsida med.. Dom har lite större ramper också..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nu inom närmsta månaden är det dax. vet onte riktigt vilka armaturer än bara . skulle vilka ha lite tips. spanar på mazzara p. eller den som går med vortec pumparna glömmt namnet.mått 150x50x504 mazzara p.eller 3 av den andre sorteneller andra tips ska va bra grejer inget smäck ;)

Jag skulle lätt sattsa på Radion. det är 120 watt med många olika färg på leddarna och ger ett ruskigt bra tryck i ljuset. Ingiver en bra kvalitéts känsla när man kollar på den med. En sådan ger ett super bra ljus på en yta av 50x50 iaf där de flesta spser trivs men när man kommer ut vid en vinkel på 90x90 typ så finns inte så mkt ljus att prata om kvar.

Jag såg denna ramp i drift hos bio ted och blev mäkta impad av den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle lätt sattsa på Radion. det är 120 watt med många olika färg på leddarna och ger ett ruskigt bra tryck i ljuset. Ingiver en bra kvalitéts känsla när man kollar på den med. En sådan ger ett super bra ljus på en yta av 50x50 iaf där de flesta spser trivs men när man kommer ut vid en vinkel på 90x90 typ så finns inte så mkt ljus att prata om kvar. Jag såg denna ramp i drift hos bio ted och blev mäkta impad av den.
den är helt klart intressant 3 sådana verkar bra men hur lätt är det att reparera söndriga ledar i dessa? mazza har olika linser och enkla att byta leds etc

kan man styra och programera radion via iponen eller måste va via data?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ska köpa ett störe akvarium 200x 80x 80 ca 1200l.

I dag har jag 2st t5 i blåljus och 2st 500w mh. Och detta drar ström så tittar litte mot led.

Men har 0 koll på detta. Så min fråga ska man gå på det och vad ska jag köpa?

Har bara ett krav det ska vara bra saker.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...