frno Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Puckot jag lyckades få ihop mina Tunze magneter (Tunze 6045) utan något emellan och nu sitter de som berget. Något bra tips för att få loss dem utan att behöva ringa Magnus Samuelsson? Citera
Laggeman Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Stoppa in en kniv eller platt skruvmejsel emellan och bänd isär dem. Citera
StoffeSwe Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Skjut dem i sidled samtidigt som du vrider. Citera
hansson_1985 Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Dra dom i sidled.. Då funkar det.. Men man får ta i.. Citera
frno Postat 21 februari 2012 Författare Postat 21 februari 2012 Har provat alla dessa men lyckas inte, men jag går på dessa igen med mer kraft då Citera
Akvarielagret Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Har provat alla dessa men lyckas inte, men jag går på dessa igen med mer kraft då Ta ner magneten till Akvarielagret så fotar vi digsedan får Glasmästare Sture dra isär den ..... han är en elak jävel-ciggar- Citera
frno Postat 21 februari 2012 Författare Postat 21 februari 2012 Klockrent! Å funkar inte det kanske ni kan kalla in Dynamit-Harry? Citera
stigigemla Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Dra dem i sidled och vrid. Jag fixar det så då kan du väl inte bara ge upp. Citera
Ted-m Postat 22 februari 2012 Postat 22 februari 2012 Hahaha aja inga fingrar i mellan.Själv skulle jag göra ren en algmagnet för 20mm glas hade en i var hand och skulle pilla bort lite skräp på den ena och dom slog ihop med lillfingret i mellan.Jag fick isär dom efter jag sluta skrika som en brud och adrenalinet kicka in.Så prova slå dig på fingret med en hammare vänta en sekund eller två sen borde du vara stark nog.Det är mitt tipps annars kan du ta en isskrapa till bilen och pressa i mellan då är det lätt att glida dom isär. Citera
frno Postat 23 februari 2012 Författare Postat 23 februari 2012 Fick isär dem nu, funkade inte med glid och drag eller skruvmejsel, men däremot fick jag in en globalkniv som sedan särade på dem. Citera
Hirez Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 Aj fy attan, magnet och en kniv inblandat låter som det ordnade sig iaf.Inget för småbarn att prova på dock Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.