acuario Postat 21 oktober 2005 Författare Dela Postat 21 oktober 2005 Jag slutade efter 8 dagar men så ringde T. Kjellberg och sa att han hade fått en klar förbättring i sin sand så jag har startat igen men med större dosering. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 21 oktober 2005 Dela Postat 21 oktober 2005 Ok, men hur mycket doserar du? en 3:a om dagen eller? O tror du att man kan få bukt med det bruna eländet? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 21 oktober 2005 Författare Dela Postat 21 oktober 2005 jag doserar 10ml per dag. Använd en gammal salifertspruta och sprid vodkan över ytan Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jailbird Postat 22 oktober 2005 Dela Postat 22 oktober 2005 blir inte fiskarna festglada då he hejag doserar 10ml per dag. Använd en gammal salifertspruta och sprid vodkan över ytan Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 5 november 2005 Författare Dela Postat 5 november 2005 Måste testa en sak! Det var någon som pratade om att han ville ha en uppladdningssajt typ imagehack fast för videos. Här har du den och här är en video på karet. Ps fyll i widescreen för den är i 16:9 formathttp://media.putfile.com/828Lkorallkar81 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
houssami Postat 5 november 2005 Dela Postat 5 november 2005 Fint Svärd, vrkligen fint kar. Bra jobbat Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 5 november 2005 Dela Postat 5 november 2005 jag får inte filmen att funka nån som vet vad jag gör för fel provat både explorer och opera. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 5 november 2005 Dela Postat 5 november 2005 Hur funkar det med Vodkan nu Svärd? Jag är lite nyfiken på hur det går sedan du började dosera lite mer av den varan.Några effekter hittils, possitiva, negativa? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 5 november 2005 Författare Dela Postat 5 november 2005 Jag slutade igen trots en lite förbättring i sanden men den var inte tillräckligt stor. Jag lägger nog detta projekt till gamla experiment och kommer nog inte att ta upp den igen. Negativt är att inte allt levande klarar denna metod jag hade en röd liten gobi som dog direkt när jag började med vodka så en liten varning måste utfästas samt att en T.Peltata korall drog in sig och ville inte komma fram igen så den slängde jag i pojkarnas kar och nu börjar den att komma tillbaka under lysrören och där får den sitta ett tag till Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 5 november 2005 Dela Postat 5 november 2005 Se där, jag hade för mig att det var en ganska ofarlig metod, men jag kanske inte har läst på om vodkan riktigt.Ja då kommer jag inta att snegla på den mer om känsliga djur inte tycker om de förändringar som vodkan ger.Förresten din Imperator är riktigt fin och lägg gärna upp fler bilder på akvariet allteftersom saker händer. Jag gillar din luftiga (vattniga) inredning! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 5 november 2005 Författare Dela Postat 5 november 2005 ska jag lägga upp mer filmer? eller vill ni bara ha foton? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 5 november 2005 Författare Dela Postat 5 november 2005 jag får inte filmen att funka nån som vet vad jag gör för fel provat både explorer och opera.Knepigt men jag tror att det är mediaspelaren som den använder Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 5 november 2005 Dela Postat 5 november 2005 Dra på med både och!! Bilder blir ju bäst kvalitet, men filmer är alltid kul.Gärna på hela kalaset. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 5 november 2005 Dela Postat 5 november 2005 Perfekt med en sådan sida och bra film också.Kan du inte zooma ut och filma hela karet och dessa akvtivitet typ i 5-10 minuter så kan man ha det som skrämsläckare. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 5 november 2005 Författare Dela Postat 5 november 2005 jag kan zooma ut men 5-10minuter blir för stor fil för uppladdning Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
houssami Postat 5 november 2005 Dela Postat 5 november 2005 Kul om du filmar när fiskarna matas, bara en ide Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 5 november 2005 Författare Dela Postat 5 november 2005 Önskemålen är noterade. Filmer kommer men havf tålamod mina vänner Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 6 november 2005 Författare Dela Postat 6 november 2005 Mera videos. Tyvärr så är väl inte färgåtergivningen den bästa men det är i alla fall rörliga bilderhttp://media.putfile.com/828L-Reef-tankhttp://media.putfile.com/828L-Reef-tank-feeding-timehttp://media.putfile.com/Corals Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 6 november 2005 Författare Dela Postat 6 november 2005 en tillhttp://media.putfile.com/technique84 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 6 november 2005 Dela Postat 6 november 2005 Ser bra ut Svärd, kul med rörliga bilder. Men nästa gång kanske du kan skippa ljudet, så blir inte filerna lika stora. Fast roligare vore om du berättade om sakerna du filmar om du nu ska ha ljudet på. Hur som helst, kul med film. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 6 november 2005 Författare Dela Postat 6 november 2005 jag kom på detta och teknikvideon är ljudlös Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
john.w Postat 6 november 2005 Dela Postat 6 november 2005 ser kanon ut. Kul med film å inte bara bilder Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 14 november 2005 Författare Dela Postat 14 november 2005 Idag så var Max Strandberg här och fotade och det blev en hel del snygga bilder så jag tänkte dela med mig av de. jag vill också passa på att tacka för en trevlig Em. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 14 november 2005 Författare Dela Postat 14 november 2005 Mera bilder Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 14 november 2005 Författare Dela Postat 14 november 2005 Och ett par stycken till Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg