acuario Postat 23 oktober 2006 Författare Postat 23 oktober 2006 Det ska du inte vara Stefan för du kommer snart att ha ett otroligt fint kar igen ska du se. Du kan få lite bilder till att flukta på.
Sillen Postat 23 oktober 2006 Postat 23 oktober 2006 -respekt-respekt-respekt-respekt-respekt-respekt-respekt Finns inget mer att säga!
GustavF Postat 23 oktober 2006 Postat 23 oktober 2006 Du är duktig på att fota. Skitsnygga bilder (och kar).
acuario Postat 23 oktober 2006 Författare Postat 23 oktober 2006 Ser sweet ut! fragga allt o ge mig.... hahaDaveTa med stora plånboken och kom förbi någon dag hehe.
BroderIsak Postat 23 oktober 2006 Postat 23 oktober 2006 Ja det vore väldigt kul att få se din burk nån gång! Det e otroligt vackert.Det e när jag ser såna här bilder som gör att man vill hålla på med detta.Sen har jag väl en innestånde fragg hos dig,Får man välja eller ????
adddo Postat 23 oktober 2006 Postat 23 oktober 2006 Ser som vanligt kanonbra ut, kul att det funkade bra med nya reflektorerna!
acuario Postat 23 oktober 2006 Författare Postat 23 oktober 2006 Ja det vore väldigt kul att få se din burk nån gång! Det e otroligt vackert.Det e när jag ser såna här bilder som gör att man vill hålla på med detta.Sen har jag väl en innestånde fragg hos dig,Får man välja eller ????Parasitfri? Skämt åsido, den lila kanske? Du är välkommen om du har vägarna förbi någon gång och kika och ta med en fragg hem.
chrilleus Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Fan vad läckert Har du lust att namnge korallerna i närbilderna?
acuario Postat 24 oktober 2006 Författare Postat 24 oktober 2006 Jag vet inte namnet på acropororna mer än acropora, bild 1-5 Acropora, Bild 6 ?, Bild 7 Seriatopora hystrix.
acuario Postat 24 oktober 2006 Författare Postat 24 oktober 2006 Vilken skillnad det är i ljus nu med de nya reflektorerna!! Jag vågar inte ens drömma hur det skulle se ut med Lumen arc II reflektorer. det känns som man har bytt upp sig från 400Wattare till 600wattare!
ramq Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Drömmen vore ju ett par Lumen Arc, men 1500 spänn styck? Huuga.Tror ett par Spiderlight skulle vara likvärdiga dina reflektorer och dom är 1/3 av priset...
judas Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Vilken bok har du scannat bilderna ifrån? Det är sådana som du som gör att sådana som jag inte vågar lägga in några bilder. Grymt!
Sillen Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Vilken bok har du scannat bilderna ifrån? Det är sådana som du som gör att sådana som jag inte vågar lägga in några bilder. Grymt!Då kan du kolla på mina bilder så vågar du sen!
acuario Postat 6 november 2006 Författare Postat 6 november 2006 Vilken bok har du scannat bilderna ifrån? Det är sådana som du som gör att sådana som jag inte vågar lägga in några bilder. Grymt!Så får du inte tänka. In med bilder på ditt kar bara. Vi är många som har olika inriktningar och smak och i olika stadier av en gemensam sak! denna hobby. Kör hårt bara.
judas Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 Så får du inte tänka. In med bilder på ditt kar bara. Vi är många som har olika inriktningar och smak och i olika stadier av en gemensam sak! denna hobby. Kör hårt bara.Jag skojar bara. Det kommer bilder någon gång jag får tid. Det var bara ett sätta att säga att jag är imponerad (& försöka vara lite rolig samtidigt). Det är säkert ännu läckrare i verkligheten kan jag tänka.
ramq Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Får min Tf5000 shorty till veckan... Innebär detta att jag får joina TF5000-klubben? =)
acuario Postat 9 november 2006 Författare Postat 9 november 2006 Inte en chans du behöver minst 5000 baby:skrattar: men jag har slängt ut min skummare och kör en Dymax för tillfället för med den belastningen så var 5000 single skummaren överkurs. Nu är karet lite ekonomiskare och framför allt tystare.
nelson Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Hejsan!Hur funkar skummaren för dig? (ljud och effektivitet)Nelson
acuario Postat 9 november 2006 Författare Postat 9 november 2006 Det finns inte mycket att skumma men den mindre modellen i 600L karet skummar på rätt bra faktiskt. de låter inte mycket heller.
acuario Postat 12 november 2006 Författare Postat 12 november 2006 Var inne på Marinakvariet idag när jag ändå åkte förbi och köpte 2 st koraller som jag inte fattar att han hade sålt för länge sedan. en faviatyp som är brun och orangeröd färg i mitten på polyperna och lite vita streck och en lila Montipora som var ljusblå men jg räknar att den mörknar och blir lite mer lila.
Scooby_doo Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 bara plocka fram kameran igen så vi får se dem.. är ett fint akvarium du har, så fler bilder skulle ej skada ~Henrik
watter Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Jepp, lite bilder hade inte suttit fel:nya bilder:mvh Emil
Rekommenderade inlägg