Manks Postat 23 mars 2013 Dela Postat 23 mars 2013 Gud vad smart med rullgardinerna till akvariet! varför har jag aldrig tänkt på det. Och sjukt cleant i övrigt också. Vad är det för datorer högst upp till höger? Bilderna på det som var i karet är rätt maffiga de också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
J_Green Postat 23 mars 2013 Författare Dela Postat 23 mars 2013 Imponerande storlek och jättesnyggt! Vad är det för fisk som är lång ut till höger, den stora svart-gula?Hej Daniel! Det är en Holacanthus passer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
J_Green Postat 23 mars 2013 Författare Dela Postat 23 mars 2013 Gud vad smart med rullgardinerna till akvariet! varför har jag aldrig tänkt på det. Och sjukt cleant i övrigt också. Vad är det för datorer högst upp till höger? Bilderna på det som var i karet är rätt maffiga de ocksåHej! Datorerena är till belysningen, Acls Efiligoi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 23 mars 2013 Dela Postat 23 mars 2013 Riktigt grymt snyggt Jerry!Har själv testat en ACLS Sfiligoi 250W över ett av mina kar, var rätt så bra med inställningar med soluppgång och solnedgång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Petter N Postat 23 mars 2013 Dela Postat 23 mars 2013 Imponerande! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fluval_Robban Postat 15 april 2013 Dela Postat 15 april 2013 [ATTACH=CONFIG]93419[/ATTACH]En helbild på burkenFan vad coolt:) hade jag kommit hem med ett sådant kar hade tjejen strypt mig rätt av;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 15 april 2013 Dela Postat 15 april 2013 Mäktigt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 15 april 2013 Dela Postat 15 april 2013 God damn va tufft! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
J_Green Postat 16 april 2013 Författare Dela Postat 16 april 2013 Fan vad coolt:) hade jag kommit hem med ett sådant kar hade tjejen strypt mig rätt av;)Tja RobertDet står inte där helt utan kommentarer men hon är väldigt förstående som tur är. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Emil_kba Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Riktigt snyggt akvarium, Men jag undrar bara angående skummaren, jag har sett en sån skummare och den är ju väldigt liten? Hur klarar den ditt stora kar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 29 juni 2013 Dela Postat 29 juni 2013 Seeeehr schön, imponerande Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hirez Postat 29 juni 2013 Dela Postat 29 juni 2013 Wow, och sååå mycket plats för koraller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
J_Green Postat 29 juni 2013 Författare Dela Postat 29 juni 2013 Riktigt snyggt akvarium, Men jag undrar bara angående skummaren, jag har sett en sån skummare och den är ju väldigt liten? Hur klarar den ditt stora kar?Tjena! Jag har bytt skummare för typ nåt år sedan. En modell större konskummare från Marine Source med dubbla 150w pumpar.Bild kommer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
J_Green Postat 29 juni 2013 Författare Dela Postat 29 juni 2013 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 30 juni 2013 Dela Postat 30 juni 2013 Det där är väl ingen skummare, det är en månraket! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smedberg Postat 16 juli 2013 Dela Postat 16 juli 2013 Fantastisk balja! Hur funkar skötseln på ett sånt stort kar? Byter du vatten på något vis? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
J_Green Postat 20 juli 2013 Författare Dela Postat 20 juli 2013 Fantastisk balja! Hur funkar skötseln på ett sånt stort kar? Byter du vatten på något vis?Det är mitt första saltvatten så jag har inget att jämföra med men jag tycker det är väldigt stabilt och lättskött. Jag byter 200L varannan vecka, det är typ allt. Men jag har av ekonomiska skäl valt att hålla mig till mjukkoraller Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pepo Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 Någon uppdatering på detta magnifika kar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Daniell523 Postat 27 oktober 2013 Dela Postat 27 oktober 2013 Vill också ha när jag blir stor Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
J_Green Postat 27 oktober 2013 Författare Dela Postat 27 oktober 2013 Lite nya bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
J_Green Postat 27 oktober 2013 Författare Dela Postat 27 oktober 2013 Några till Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexxander Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Väldigt fint Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
J_Green Postat 11 januari 2014 Författare Dela Postat 11 januari 2014 Lite nya bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
J_Green Postat 11 januari 2014 Författare Dela Postat 11 januari 2014 Fler Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
J_Green Postat 11 januari 2014 Författare Dela Postat 11 januari 2014 Det går sådär med telefonen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.