Capote Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Din Acanthurus nigricans är ett superex! Mycket vacker! Ingen av de enklare kirurgena så du har lyckats väl.
nelson Postat 8 september 2006 Författare Postat 8 september 2006 Hejsan!Här kommer några fler bilder fiskar som vait fotoskygga, min wrasse vill inte vara med. För en månad sedan dök nakensnigeln upp från ingenstans.En nyinförskaffad Montipora som jag verkligen gillar.Nelson
nelson Postat 25 september 2006 Författare Postat 25 september 2006 Hejsan!Har nu flyttat karet mot en vägg så att man inte kan se det från bägge långsidorna och även gjort om lite i karet.Hls Nelson
nelson Postat 1 oktober 2006 Författare Postat 1 oktober 2006 Hejsan!Var och handlade igår, följande införskaffades:En röd Acropora Made by Simontorp.1stNemateleotris decora1st Lysmata wurdemanni1st Lysmata debelius1st Turbopora1st Gylta man ser hans huvud bakom eldräkan1st sten med skivisar10st turbosniglar2st Pterapogon KandeniNelson
nelson Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 Här kommer en ny bild så man kan se hur den ser ut.Lite suddigt men det är svårt.Nelson
nelson Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 Tjena!Jo det blev zoogiganten, inte helt nöjd med mottagandet. Det blir götet nästa gång.Gyltan håller på att städa sitt nya revir för tillfället, hopas man får se mer av honom.Nelson
crille Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 trist ju,var där så mycket folk,så du fick för lite service?
nelson Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 Hejsan!Där var en del folk men jag var ensam köpare på saltavdelningen.Nelson
nelson Postat 4 januari 2007 Författare Postat 4 januari 2007 Hejsan!Jag har skaffat mig lite nya invånare3st Acropora art okänd2st Wurdemanni mot mina glasroserstjärnpolyperJag har även fraggat på min Ricordea så nu har den blivit 4Stjärnpolyper Nelson
Hultis Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 det ser bra ut burken fylls med snabba steg! du har ingen hel bild med full belysning? rev byggnaden ser kanon så det vore roligt att se den i bättre ljus
nelson Postat 5 januari 2007 Författare Postat 5 januari 2007 Hejsan!Här kommer en dålig bild på karet men även den bästa jag tagit än så länge. Tyvärr vet jag inte vad jag gör för fel.Nelson
cutekid Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Hejsan!Jag har skaffat mig lite nya invånare3st Acropora art okänd2st Wurdemanni mot mina glasroserstjärnpolyperJag har även fraggat på min Ricordea så nu har den blivit 4Stjärnpolyper NelsonVart fick du tag i Ricordean? Ruskigt snygg.Mvh
nelson Postat 5 januari 2007 Författare Postat 5 januari 2007 Hejsan!Min kamera bråkar med mig, karet är inte så blå i verkligheten. Håller på att övertala sambon att köpa en digital systemkamera.Belysningen består av 2*36w osram blue och 2*150 BLW 20000kRicordean är inköpt hos MarinakvarietNelson
petrol Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Häftig rev uppbyggnad:smiley20: Några nyare helbilder?
nelson Postat 10 juli 2007 Författare Postat 10 juli 2007 Hejsan!Petrol det blir nog inga helbilder för det är lite stökigt i karet, fosfatläckage ur stenen tror jag. Har haft mycket att göra med ett litet företag som min sambo och jag startat i våras. www.moccasweden.se . Jag ska få ordning på karet men det är på obestämd tid som det får ske.Ha de bra hls Nelson
teggner Postat 13 augusti 2007 Postat 13 augusti 2007 gillar också uppbyggnaden, funderar på att bygga något liknande
Rekommenderade inlägg