lionofmarley Postat 12 december 2012 Dela Postat 12 december 2012 Snyggt! En helbild på karet vill vi ha med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 12 december 2012 Författare Dela Postat 12 december 2012 Tack för fraggarna, de verkar trivas Ska försöka fixa en helbild i helgen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lollsanlol Postat 13 december 2012 Dela Postat 13 december 2012 Riktigt snyggt. bra insperation också till mej då jag håller på att starta upp mitt 200 Och än en gång... snygga foton! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 13 december 2012 Författare Dela Postat 13 december 2012 Haft jordätare inom sötvatten tidigare men detta är något i hästväg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 13 december 2012 Författare Dela Postat 13 december 2012 Riktigt snyggt. bra insperation också till mej då jag håller på att starta upp mitt 200 Och än en gång... snygga foton!Tack, roligt att du gillar dem. Kul att du ska köra igång ett kar. Hade du tänkt dig för invånare? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ppihlstrom Postat 14 december 2012 Dela Postat 14 december 2012 Måste hålla med, riktigt fina foton - jag gillar också din "vägg", och funderar på något liknande till mitt 240 liters kar - vad har du för mått på burken? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lollsanlol Postat 14 december 2012 Dela Postat 14 december 2012 Ja hurru du.. en Nemo så klart Men sen är det kanske 4-5 chromis viridis, nån cool sandvändare(tips?), nån slags fröken, lite amemoner och koraller och turbosnäckor... som du hör har jag inte riktigt bestämt mej. Håller fortfarande på att kolla upp flera arter, har ju god tid på mej med tanke på att eländet knappt är igång Men imårrn ska jag på "studie besök" hos en jätte duktig kille här i närheten så han ksa hjälpa mej kompa ihop ett fin fint akvarium... Så det ser jag väldigt mycket fram emot. Har har 11 olika akvarium så insperation lär bubbla över Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 14 december 2012 Författare Dela Postat 14 december 2012 Ja hurru du.. en Nemo så klart Men sen är det kanske 4-5 chromis viridis, nån cool sandvändare(tips?), nån slags fröken, lite amemoner och koraller och turbosnäckor... som du hör har jag inte riktigt bestämt mej. Håller fortfarande på att kolla upp flera arter, har ju god tid på mej med tanke på att eländet knappt är igång Men imårrn ska jag på "studie besök" hos en jätte duktig kille här i närheten så han ksa hjälpa mej kompa ihop ett fin fint akvarium... Så det ser jag väldigt mycket fram emot. Har har 11 olika akvarium så insperation lär bubbla över Har en valenciennea puellaris som sandvändare, den du ser på bild här uppe. Den är effektiv i all fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 14 december 2012 Författare Dela Postat 14 december 2012 Måste hålla med, riktigt fina foton - jag gillar också din "vägg", och funderar på något liknande till mitt 240 liters kar - vad har du för mått på burken?Tack. Måtten är 110 långt, 45 brett och 50 högt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lollsanlol Postat 14 december 2012 Dela Postat 14 december 2012 Den var ju lite fräsig vad kör du för armatur och rör? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 14 december 2012 Författare Dela Postat 14 december 2012 Kör en ATI-ramp 6*39 W. Har tre blårör, ett actinic Giesemann pure, ett aqua medic reef white och ett aqua science duo Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 16 december 2012 Författare Dela Postat 16 december 2012 Mysig säng Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 2 januari 2013 Författare Dela Postat 2 januari 2013 En mobilbild på nuläget i karet. 6 månader har gått sedan starten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 3 januari 2013 Dela Postat 3 januari 2013 Det där va redigt fint. Hade vägg förut ja med men byggde om då jag tyckte det vart bökigt efter ett tag snyggt är det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 3 januari 2013 Dela Postat 3 januari 2013 Det där ser riktigt snyggt ut, kommer bli fint med all euphyllia om den får växa ihop där nere sen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 4 februari 2013 Dela Postat 4 februari 2013 Vilket snyggt kar du har Jonas, kalasfint tycker jag, fortsätt i samma stil så har du något att njuta av i många år:)Med tanke på vilka fina bilder du tar så förväntar jag mig ett deltagande i Fototävlingen i fortsättningen;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 12 mars 2013 Författare Dela Postat 12 mars 2013 Glömt bort denna tråd men nu såg jag att du kikat in Wiking. Tack för orden, ska försöka fortsätta på den inslagna vägen.Tack för hjälpen jag fått, uppskattas verkligen.Angående fototävling så måste jag bli bättre på inställningar vid blåljus. Ska försöka läsa mig till vad och hur jag ska ställa in min Nikon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 12 mars 2013 Författare Dela Postat 12 mars 2013 Lite uppdaterade bilder. Ligger/sitter lite matningsflaskor och snabbfilter i när bilden tas, hoppas ni ursäktar.Lägger upp en bild på en kaxig liten palett, en "present" från några kompisar som kommer växa ur karet vad det lider. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mr_Ewing Postat 12 mars 2013 Dela Postat 12 mars 2013 Snyggt som tusan! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 12 mars 2013 Författare Dela Postat 12 mars 2013 Bilder är bra, då syns det att det är lite tillväxt i karet.Före/Efter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 12 mars 2013 Dela Postat 12 mars 2013 Riktigt fina färger! Knapparna ser fantastiska ut och dina växer iallafall Mina av den färgen tynade bort av nån anledning.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 13 mars 2013 Författare Dela Postat 13 mars 2013 Tack. Jag har inte rört stenen de sitter på en enda millimeter sedan jag fick fraggen. Kändes som de trivdes med en gång och efter det har jag inte vågat flytta dem. När de har tagit över hela stenen måste jag bestämma mig för vad jag ska göra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 6 april 2013 Författare Dela Postat 6 april 2013 En liten gramma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 24 maj 2013 Författare Dela Postat 24 maj 2013 Nu var det ett tag sedan det hände något här i tråden. Har brottats med alger men tycker det börjar bli bättre. Mina koraller verkar dock trivas och växer på helt okej. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 24 maj 2013 Författare Dela Postat 24 maj 2013 Hur gör jag för att få stora bilder? Här kommer bild på min dvärgkejsare som går i fraggkaret. Sen en korall som ni får hjälpa mig mig, vad heter denna? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.