Jump to content

Recommended Posts

• Replies 446
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Håller tråden i liv lite  

Nya karet är beställt och tillbehör är inhandlat. Zeomatic kommer jag inte börja med från början då jag vill få balans innan jag börjar med något jag inte riktigt kan/förstår än   Gamla kare

Tack ska ni ha. Vet inte om jag eller korallerna längtar mest till nya karet nu. Håller tummarna för att det mesta överlever flytten.

Posted Images

Ja hurru du.. en Nemo så klart ;) Men sen är det kanske 4-5 chromis viridis, nån cool sandvändare(tips?), nån slags fröken, lite amemoner och koraller och turbosnäckor... som du hör har jag inte riktigt bestämt mej. Håller fortfarande på att kolla upp flera arter, har ju god tid på mej med tanke på att eländet knappt är igång ;)

Men imårrn ska jag på "studie besök" hos en jätte duktig kille här i närheten så han ksa hjälpa mej kompa ihop ett fin fint akvarium... Så det ser jag väldigt mycket fram emot. Har har 11 olika akvarium så insperation lär bubbla över :D

Ja hurru du.. en Nemo så klart ;) Men sen är det kanske 4-5 chromis viridis, nån cool sandvändare(tips?), nån slags fröken, lite amemoner och koraller och turbosnäckor... som du hör har jag inte riktigt bestämt mej. Håller fortfarande på att kolla upp flera arter, har ju god tid på mej med tanke på att eländet knappt är igång ;)

Men imårrn ska jag på "studie besök" hos en jätte duktig kille här i närheten så han ksa hjälpa mej kompa ihop ett fin fint akvarium... Så det ser jag väldigt mycket fram emot. Har har 11 olika akvarium så insperation lär bubbla över :D

Har en valenciennea puellaris som sandvändare, den du ser på bild här uppe. Den är effektiv i all fall.

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Glömt bort denna tråd men nu såg jag att du kikat in Wiking. Tack för orden, ska försöka fortsätta på den inslagna vägen.

Tack för hjälpen jag fått, uppskattas verkligen.

Angående fototävling så måste jag bli bättre på inställningar vid blåljus. Ska försöka läsa mig till vad och hur jag ska ställa in min Nikon.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...