alexochingencarina Postat 19 januari 2014 Författare Postat 19 januari 2014 Haha! Man laddar upp bilderen och en i en timme och så funkar det ändå inte:smashcomp Citera
ormet Postat 19 januari 2014 Postat 19 januari 2014 Jag kan klicka på länkarna, kanonsnyggt. Ser ut vara välfyllt nu Citera
alexochingencarina Postat 19 januari 2014 Författare Postat 19 januari 2014 Jag kan klicka på länkarna, kanonsnyggt. Ser ut vara välfyllt nu Tack! Jag kan också klicka på länkarna. Konstigt att en bild kom upp:snurrig:Ja det tar sej. Sen har jag 4 acroporor (tre från dej) och tre lps i karantän=) Och snart löning! Citera
krille 55 Postat 19 januari 2014 Postat 19 januari 2014 Klickar jag på länken får jag upp ett meddelande om ogiltig fil-kontakta webansvarig Citera
Nikke Postat 19 januari 2014 Postat 19 januari 2014 Klickar jag på länken får jag upp ett meddelande om ogiltig fil-kontakta webansvarigSamma här :/ Citera
alexochingencarina Postat 19 januari 2014 Författare Postat 19 januari 2014 (ändrat) Då får vi väll kontakta webbansvarig=) Ändrat 19 januari 2014 av alexochingencarina Citera
alexochingencarina Postat 21 januari 2014 Författare Postat 21 januari 2014 snyggVad är det för en ?Tror att det är en Tridacna squamosa. Växer som s...n=) Citera
ikola Postat 21 januari 2014 Postat 21 januari 2014 Det gör min Sq. också,roligt när man hela tiden ser den vita tillväxtkanten Citera
alexochingencarina Postat 21 januari 2014 Författare Postat 21 januari 2014 Det gör min Sq. också,roligt när man hela tiden ser den vita tillväxtkantenHaha. Precis, så blir man överlycklig när det kommer en ny tagg! Wow vilka nördar vi är:cool: Citera
alexochingencarina Postat 27 januari 2014 Författare Postat 27 januari 2014 Jag har börjat fundera lite över det här med aminosyror. Jag har doserat Korallen Zucht aminosyror sedan jag började med salt (på inrådan av någon bra säljare). Har väll aldrig märkt bu eller bä med det. Sen när jag för ca: sex månader sedan började köra vodkametoden, så läste jag i många trådar att aminosyror är bra vid låga näringsvärden. Så jag körde på. Nu har jag funderat lite över vad den egentligen gör. Det finns ju en uppsjö aminosyror för sps, lps, i foder, preparat osv. Sen läste jag i någon tråd här på svg om diverse beläggningar på rutorna. Jag får på två till tre dar en ganska tjock hinna som är brungrön i färgen. Funder på om detta har med min vodka dosering att göra eller en kombo av amino och vodka?För att testa har jag slutat dosera amino sen tre dagar tillbaka för att se om rutorna beläggs mindre.Vad säger ni, kan det ha ett sammanhang och vad är egentligen skillnaden mellan alla dessa aminosyror? Citera
alexochingencarina Postat 3 februari 2014 Författare Postat 3 februari 2014 Helgen har varit riktigt trist. Började med att min mussla kastade in handuken. Fin som jag haft 7-8månader nu. Pisstrist!Sen doppade jag massa Acroporor från karantän för andra veckan. Alla dog (sju st) !!! Jaja, man kan ju inte alltid ha medvind men nu fick jag ju skriva av mej lite:ledsen: Citera
ormet Postat 3 februari 2014 Postat 3 februari 2014 Tråkigt Du använde rätt elakt medel när du doppade va? Citera
alexochingencarina Postat 3 februari 2014 Författare Postat 3 februari 2014 Tråkigt Du använde rätt elakt medel när du doppade va?Fauna marin pest control Citera
alexochingencarina Postat 3 februari 2014 Författare Postat 3 februari 2014 Hur länge doppade du då?15minuter Citera
alexochingencarina Postat 5 februari 2014 Författare Postat 5 februari 2014 Usch vad tråkigt Alex.Bit ihop och kör påFy vad trist /BjörnTråkigt att höra:(Efter regn kommer sol!Jaja. Det är som med frugan. I nöd och lust;) Om jag räknat rätt har jag haft död på sex musslor nu på två år. Rätt trist (och dyrt). Ska nog lägga ner det här med musslor ändå? Men ändå sitter man och tänker: En knallblå Maxima vore nice:skrattar: Citera
alexochingencarina Postat 6 februari 2014 Författare Postat 6 februari 2014 Inte visste jag att svg hade ett dotterbolag. Akvariebyggare kanske =)Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
alexochingencarina Postat 17 februari 2014 Författare Postat 17 februari 2014 Idag åkte kameran fram!Lite nytt i burken:nya bilder:Pocillopora by sietses, on FlickrBambam by sietses, on FlickrDerasa by sietses, on FlickrAnemonräka by sietses, on FlickrZoanthus mix by sietses, on FlickrFungia by sietses, on Flickr Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.