stigigemla Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Jag tycker det är snyggt med den breda bänken. Med luckor nere och uppe + ljuset i gång tror jag det blir super.Sedan är jag glad i att ha eluttagen över akvariet. Citera
Kjelle Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Jag tycker vitsen med bred bänk är mycket bra. Problemet med trångt i sumpskåpet är alltid ett faktum.Det är akvariet som skall vara i blickpunkten därav min synpunkt på bänken.Sent from my iPad 3 using Tapatalk HD Citera
Blåbert Postat 17 november 2012 Författare Postat 17 november 2012 Som stig säger så lär det nog inte bli prblemet när ökuset är på och det är fiskar i karet.Men du har rätt till din åsikt Citera
Vidofner Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Oj oj oj, riktigt snyggt. Du drar ifrån mig lite i uppstartningsfasen Citera
Blåbert Postat 19 november 2012 Författare Postat 19 november 2012 Du får öka Det är rätt kul att vi är tre i nacka nu som ligger ungefär i samma läge, ormet är ju ungefär i samma fas också med sitt nya kar... Citera
Lasse Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Sikla gubbarMVH LasseNi bör nog vara från Götet för att förstå skönheten i den kommentaren Citera
Sardellen Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Skåne hejar med på i både tjusningen i att ha en rejäl bänk och dåliga ordvitsar. Själv har jag större kar som sump än som display på en bänk som är 95cm hög. Citera
Lasse Postat 19 november 2012 Postat 19 november 2012 Fråga päronet om han någonsin hört uttrycket - Sicka gubbar! - ironisk kommentar från Götet om gubbar som inte riktigt gör vad de ska eller vet nåt MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.