Gå till innehåll

Finns det snabbknapp för mina trådar?


Rekommenderade inlägg

En enkel knapp finns nog inte, men du kan ju alltid göra en avancerad sökning på trådar du skrivit i.

Ett annat alternativ är att gå in på "Min profil" och klicka på "Hitta senaste inläggen". Därifrån kan man även hitta trådar man skapat ifall man är osäker på var man la dem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En enkel knapp finns nog inte, men du kan ju alltid göra en avancerad sökning på trådar du skrivit i.

Ett annat alternativ är att gå in på "Min profil" och klicka på "Hitta senaste inläggen". Därifrån kan man även hitta trådar man skapat ifall man är osäker på var man la dem.

Ok, tack för info, men det duger inte :) Är ju en så klockren finess, får försöka skapa en själv

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Har gjort ett userscript som lägger till det i toppmenyn, se tråd om "automatisk uppdatering". Vore ju förstås smutt om det fanns klart på sidan, nu är det lite pill eftersom det är ett greasemonkey script

Skickat från min Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har gjort ett userscript som lägger till det i toppmenyn, se tråd om "automatisk uppdatering". Vore ju förstås smutt om det fanns klart på sidan, nu är det lite pill eftersom det är ett greasemonkey script

Skickat från min Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2

Vad är länken du gjort scriptet på är det en vanlig URL länk så kan man lägga in detta i menyn

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är länken du gjort scriptet på är det en vanlig URL länk så kan man lägga in detta i menyn

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Det är en liten variabel i URL (userid) som säkert går att ta fram med nån servertagg.

Så här ser url ut:

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/search.php?do=finduser&contenttype=vBForum_Post&showposts=0&userid=2914

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en liten variabel i URL (userid) som säkert går att ta fram med nån servertagg.

Så här ser url ut:

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/search.php?do=finduser&contenttype=vBForum_Post&showposts=0&userid=2914

Japp den känner jag igen men undra va som skall stå sisst

userid=

2941 är ju du

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp den känner jag igen men undra va som skall stå sisst

userid=

2941 är ju du

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Ja det vette tusan finns det inte typ server variabler man kan plocka upp i html?

Ska se om jag kan hitta nån info

Skickat från min Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...