freguz Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 I Tapatalk så har man en fiffig snabbknapp som heter "Deltagit" där man direkt får upp alla trådar man deltagit i.Finns det en sådan på sajten också? Det borde det väl göra? (och annars lär jag bygga en i greasemonkey scriptet)/Fredrik Citera
Laggeman Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 En enkel knapp finns nog inte, men du kan ju alltid göra en avancerad sökning på trådar du skrivit i.Ett annat alternativ är att gå in på "Min profil" och klicka på "Hitta senaste inläggen". Därifrån kan man även hitta trådar man skapat ifall man är osäker på var man la dem. Citera
freguz Postat 4 september 2012 Författare Postat 4 september 2012 En enkel knapp finns nog inte, men du kan ju alltid göra en avancerad sökning på trådar du skrivit i.Ett annat alternativ är att gå in på "Min profil" och klicka på "Hitta senaste inläggen". Därifrån kan man även hitta trådar man skapat ifall man är osäker på var man la dem.Ok, tack för info, men det duger inte Är ju en så klockren finess, får försöka skapa en själv Citera
StoffeSwe Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Går du in på din profil så finns både senaste inlägg och startade ämnen. Citera
stigigemla Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Förut hade vi "prenumerera på ämne". Jag vet inte om den funktionen finns kvar. Citera
alexochingencarina Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Förut hade vi "prenumerera på ämne". Jag vet inte om den funktionen finns kvar.Den finns kvar! Citera
Jpson67 Postat 21 oktober 2012 Postat 21 oktober 2012 Det skulle finnas tillgång till mina inlägg, inte behöva söka efter inlägg man deltar i. Ciklid.org har det i sitt forum, mina ämnen kallas den. Citera
freguz Postat 21 oktober 2012 Författare Postat 21 oktober 2012 Har gjort ett userscript som lägger till det i toppmenyn, se tråd om "automatisk uppdatering". Vore ju förstås smutt om det fanns klart på sidan, nu är det lite pill eftersom det är ett greasemonkey scriptSkickat från min Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2 Citera
wrang Postat 21 oktober 2012 Postat 21 oktober 2012 Har gjort ett userscript som lägger till det i toppmenyn, se tråd om "automatisk uppdatering". Vore ju förstås smutt om det fanns klart på sidan, nu är det lite pill eftersom det är ett greasemonkey scriptSkickat från min Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2Vad är länken du gjort scriptet på är det en vanlig URL länk så kan man lägga in detta i menynSent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
freguz Postat 21 oktober 2012 Författare Postat 21 oktober 2012 Vad är länken du gjort scriptet på är det en vanlig URL länk så kan man lägga in detta i menynSent from my iPhone 4S using TapatalkDet är en liten variabel i URL (userid) som säkert går att ta fram med nån servertagg.Så här ser url ut:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/search.php?do=finduser&contenttype=vBForum_Post&showposts=0&userid=2914 Citera
wrang Postat 21 oktober 2012 Postat 21 oktober 2012 Det är en liten variabel i URL (userid) som säkert går att ta fram med nån servertagg.Så här ser url ut:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/search.php?do=finduser&contenttype=vBForum_Post&showposts=0&userid=2914Japp den känner jag igen men undra va som skall stå sisstuserid=2941 är ju du Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
freguz Postat 21 oktober 2012 Författare Postat 21 oktober 2012 Japp den känner jag igen men undra va som skall stå sisstuserid=2941 är ju du Sent from my iPhone 4S using TapatalkJa det vette tusan finns det inte typ server variabler man kan plocka upp i html?Ska se om jag kan hitta nån infoSkickat från min Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.