Ted Camenius Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Har snöat in lite på LPS i mitt nya kar och satt satt således och googlade lite fina koraller.Hittade denna tråd på reefcentral http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2225038Han har fler färger på sina euphyllier än vad jag trodde var möjligt VILL HA!!! Citera
Laggeman Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Många snygga färger. Under rätt ljus, säkerligen. Citera
nike83 Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 ja, de var riiiiktigt trevliga! jag har bara sett gröna i butik..... Citera
freddi36 Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Den orangea ancoran var ju helt otrolig om bilden inte är manipulerad! Citera
Wiking Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Ted, jag kan nog fixa några sådana åt dig, via Photoshop;) Citera
Ted Camenius Postat 29 oktober 2012 Författare Postat 29 oktober 2012 Ted, jag kan nog fixa några sådana åt dig, via Photoshop;)Nejdå, visst är det fotat på rätt sätt men färgvarianterna finns.Guld tex är inte så ovanlig i tyskland. Har haft en själv. Har sett en del av de andra också men killen sitter nog på bra kontakter i Australien för de flesta av de där lämnar nog aldrig landet Citera
Fredrik.g Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Orange och rosa euphyllia finns på önskelistan sen tid tillbaka. Grymt fina men lite dyra.Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Citera
Reuben Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 whitecorals har många av dem färgerna inne vid olika tillfällen. dock får man bara berädd på att ge 1500kr för en liten frag + frakt Citera
Benighted Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Det är inte bara fotat på rätt sätt, det är även redigerat på rätt sätt, man ser tydligt på levande sten med mera att de har färgstick åt det hållet som korallen har, det är inte så i verkligheten.. Helt klart är att färgvarianterna finns, men tror man ska gå mer på hur det ser ut på filmen för att se hur det ser ut, för där är det mycket svårare att manipulera, så där ser man skiftena i färgerna på ett mer sanningsenligt sätt... Men helt klart skulle det vara trevligt med guld-euphyllior bredvid gröna standard osv... Citera
Wigge Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 med photo shop kan vem som helst få sitt kar att se ut så=) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.