Hanssanden Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Japp , då var man kung igen. Då micropopcornen var slut så fick man ju visa kidsen vad riktig OLD SCHOOL popning är. Gryta, olja och popcorn Mvh Hans Sandén i Braås. Citera
Genne Postat 21 december 2012 Författare Postat 21 december 2012 Japp , då var man kung igen. Då micropopcornen var slut så fick man ju visa kidsen vad riktig OLD SCHOOL popning är. Gryta, olja och popcorn Mvh Hans Sandén i Braås.Glöm inte smält smör Citera
Hanssanden Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Givetvis inte 😝Mvh Hans Sandén i Braås. Citera
Manks Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Inget slår gryta och smält smör. Piffi allkrydda gör sig på dessa popcorn också. Lagom salt. Citera
Hanssanden Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 En tanke , kan man använda saltvatten vid byte för att förhindra halkskador ? Hälla det på trappen och gången osv. Tycker det borde funka Mvh Hans Sandén i Braås. Citera
Genne Postat 21 december 2012 Författare Postat 21 december 2012 Jag har provat och det funkar rätt bra om det inte är för kalltMVH/Glenn Citera
Hanssanden Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Bra, då vet jag vart nästa Vattenbyte hamnar Mvh Hans Sandén i Braås. Citera
ted64 Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Glöm inte smält smöro inte att förglömma en klyfta pressad vitlök däri Citera
krille 55 Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Sitter och knåpar på ett julklappsrim. Så här blev det."Den här grejen är som en sekatörför du vet väl vad en sådan gör.Den håller reda på både busken och häckenom den fastnar i grenen är det lögn att få väck den"Vad det är för nåt? Tangatrosor till hustrun så klart. Citera
Genne Postat 22 december 2012 Författare Postat 22 december 2012 Har i dag varit hos min lokala handlare och handlat foder mm.Bara att konstatera dom är dyrare i drift än mitt whiskykonto MVH/Glenn Citera
ballsam Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 Sitter och knåpar på ett julklappsrim. Så här blev det."Den här grejen är som en sekatörför du vet väl vad en sådan gör.Den håller reda på både busken och häckenom den fastnar i grenen är det lögn att få väck den"Vad det är för nåt? Tangatrosor till hustrun så klart.Den där måste jag sno nån gång : )Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Genne Postat 22 december 2012 Författare Postat 22 december 2012 Den där måste jag sno nån gång : )Sent from my iPhone using TapatalkDen är underbar Citera
Genne Postat 23 december 2012 Författare Postat 23 december 2012 Jag önskar er alla en riktigt God Jul.Tänk nu på att fiska inte bara är vackert att se på utan även gott att äta-shark_smiley.MVH/Glenn Citera
krille 55 Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 God jul alla nya vänner som man fått under året på detta underbara forum. Och rimmet får givetvis användas av alla som kan få nytta av det. Citera
Hanssanden Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 God Jul alla Goa vänner:)Mvh Hans Sandén i Braås. Citera
blackizzz Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 God Jul! Är det julpyssel eller saltpyssel på gång? Citera
Genne Postat 23 december 2012 Författare Postat 23 december 2012 God Jul! Är det julpyssel eller saltpyssel på gång? Saltpyssel då jag hittade rom från mina Amphiprion frenatus som är på väg att kläckas.MVH/Glenn Citera
LN21 Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 God Jul, och tack Glenn för ditt engagemang vid insammlingen:) Citera
Vandal Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 big up glenn!nu åker jag mot växjö för familjejul... ska försöka hinna med stig och tassar innan det bär av till gbg igen... Citera
krille 55 Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 En lägesrapport från julstöket. fru och dotter håller på att plocka fram julsaker och klä granen. Själv har jag tagit befälet över spisen, kokar skinka och steker köttbullar. Under tiden tar jag en julöl och en jäger. När detta är klart ska jag tillaga en fläskfile och en potatisgratäng som skall avnjutas senare i kväll. Hinner nog med en liten rompinne med framåt kvällen. Va gör ni andra där ute i julkvällen? Citera
Genne Postat 23 december 2012 Författare Postat 23 december 2012 En lägesrapport från julstöket. fru och dotter håller på att plocka fram julsaker och klä granen. Själv har jag tagit befälet över spisen, kokar skinka och steker köttbullar. Under tiden tar jag en julöl och en jäger. När detta är klart ska jag tillaga en fläskfile och en potatisgratäng som skall avnjutas senare i kväll. Hinner nog med en liten rompinne med framåt kvällen. Va gör ni andra där ute i julkvällen?Kokar skinka, dricker whisky och leker med fiskarna. Skinkan är det ända julstök jag gör sedan ska jag fixa lite varma mackor.Ha nu en underbar kväll. Citera
ted64 Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 En lägesrapport från julstöket. fru och dotter håller på att plocka fram julsaker och klä granen. Själv har jag tagit befälet över spisen, kokar skinka och steker köttbullar. Under tiden tar jag en julöl och en jäger. När detta är klart ska jag tillaga en fläskfile och en potatisgratäng som skall avnjutas senare i kväll. Hinner nog med en liten rompinne med framåt kvällen. Va gör ni andra där ute i julkvällen?limmar rör till sumpen o dricker några julöl i källaren går upp imellanåt o kollar så tantan inte rymt från spisen o tar mig en kaffegög go jul på er allamvhTommy Citera
krille 55 Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 Ja kaffegök är ju den bästa kokte mat som finns. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.