Gå till innehåll

Ordet är fritt, bara det nästan har kontakt med salt


Genne

Rekommenderade inlägg

Sitter och knåpar på ett julklappsrim. Så här blev det.

"Den här grejen är som en sekatör

för du vet väl vad en sådan gör.

Den håller reda på både busken och häcken

om den fastnar i grenen är det lögn att få väck den"

Vad det är för nåt? Tangatrosor till hustrun så klart.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter och knåpar på ett julklappsrim. Så här blev det.

"Den här grejen är som en sekatör

för du vet väl vad en sådan gör.

Den håller reda på både busken och häcken

om den fastnar i grenen är det lögn att få väck den"

Vad det är för nåt? Tangatrosor till hustrun så klart.

Den där måste jag sno nån gång : )

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En lägesrapport från julstöket. fru och dotter håller på att plocka fram julsaker och klä granen. Själv har jag tagit befälet över spisen, kokar skinka och steker köttbullar. Under tiden tar jag en julöl och en jäger. När detta är klart ska jag tillaga en fläskfile och en potatisgratäng som skall avnjutas senare i kväll. Hinner nog med en liten rompinne med framåt kvällen. Va gör ni andra där ute i julkvällen?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En lägesrapport från julstöket. fru och dotter håller på att plocka fram julsaker och klä granen. Själv har jag tagit befälet över spisen, kokar skinka och steker köttbullar. Under tiden tar jag en julöl och en jäger. När detta är klart ska jag tillaga en fläskfile och en potatisgratäng som skall avnjutas senare i kväll. Hinner nog med en liten rompinne med framåt kvällen. Va gör ni andra där ute i julkvällen?

Kokar skinka, dricker whisky och leker med fiskarna. Skinkan är det ända julstök jag gör sedan ska jag fixa lite varma mackor.

Ha nu en underbar kväll.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En lägesrapport från julstöket. fru och dotter håller på att plocka fram julsaker och klä granen. Själv har jag tagit befälet över spisen, kokar skinka och steker köttbullar. Under tiden tar jag en julöl och en jäger. När detta är klart ska jag tillaga en fläskfile och en potatisgratäng som skall avnjutas senare i kväll. Hinner nog med en liten rompinne med framåt kvällen. Va gör ni andra där ute i julkvällen?

limmar rör till sumpen o dricker några julöl i källaren :) går upp imellanåt o kollar så tantan inte rymt från spisen -boxing o tar mig en kaffegög -ciggar-

go jul på er alla

mvh

Tommy

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...