Gå till innehåll

Ordet är fritt, bara det nästan har kontakt med salt


Genne

Rekommenderade inlägg

jo en fin sjöjungfru i karet hade ju aldrig vart fel;) men tveksam på att ca500 räcker;) visserligen mer liter än badkaret men ändå.

annars får man tjata lite på tjejen att dra på sig en mono strumpa och hoppa ner;) *haha*

Det hade ju passat bra som månadens bild nu när vi hade valfritt tema... ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara kul att veta vad folk sysslar med på helgkvällarna. Själv sitter jag och multitaskar gammaspektrumanalys med rapportförfattande, whiskeydrickande och Saltvattensguidande. Även om jag måste erkänna att det första två så smått fått ftryka på foten till förmån för de senare.

passar på sitta här med -ett glas med-.då gumman är hos grannen och spelar kort, när man måste sitta och hålla ett öga på barnen som vägrar sova;) ligger och glor på film i deras rum.

kolla nyss på flash dance. bra musik i den. vänter nu att en rysare på showtime ska börja

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var ålder har sina bekymmer. Gick med flickan på IKEA hela eftermiddan igår. Hon har fått lägenhet och flyttar hemifrån första februari. Mycke grejer ska det has. Va helt slut i huvudet och plånboken när vi kom hem. Grabben flyttade för ett par år sen så snart sitter hustrun och jag själva i 1 1/2 planshus på 180 kvadrat. Får väl sätta spårsändare på henne så vi inte tappar bort varandra.

Oj vad mycket plats för dedikerade akvarie/sumprum! ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara kul att veta vad folk sysslar med på helgkvällarna. Själv sitter jag och multitaskar gammaspektrumanalys med rapportförfattande, whiskeydrickande och Saltvattensguidande. Även om jag måste erkänna att det första två så smått fått ftryka på foten till förmån för de senare.

Själv jobbade jag 4 nätetr i sträck (21-07) och gick av lördag morgon, så den här helgen har gått i zombie-mode. Spelat lite dator, övertalat flickvännen att det faktiskt är viktigt att göra i ordning datorrummet först (Så mitt akvarium kan komma på plats där datorerna står nu) och lovat dyrt och heligt att skaffa henne ett badkar. Får hon en balja, får jag en balja. Win-win för alla utom plånboken. :)

nu börjar jag bli människa igen och peppar för årets första löprunda i minus 10 grader.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ägnar mig åt att fila på en remiss till Jordbruksverket. Dels så har de inte begripit vad de egentligen föreslår och om det de föreslår skulle innebära det de tror att det innebär så slås en hel hobby ut och tusentals djur blir i praktiken husvilla om ett antal månader vilket de heller inte begripit. Det är som det brukar alltså.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den fete f""n kommer inom kort dels att väga mindre, samt återutsättas där den fångats,, på Barriärrevet.

Om ja bara visste hur frakten ska betalas:)

vette tusan om jag vill ha denattachment.php?attachmentid=82477&d=1348423839 simmande i mitt kar.. men hans storlek kanske kan räcka;)

fett avensjuk på hans kar för synen men inte för drift kostnad

fråga mig inte varför bilden blev så stor för det bara blev så

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sätt den i östersjön med en GPS så kan han simma dit -skrattar hysteriskt

Hahaha börjar han (ja jo jag talar om mig själv i tredje person, precis som Julius Cesar (den gamle romaren)) simma ikväll så är han framme till sommaren,,,,,,,,,,,, eller vintern på södra halvklotet:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha börjar han (ja jo jag talar om mig själv i tredje person, precis som Julius Cesar (den gamle romaren)) simma ikväll så är han framme till sommaren,,,,,,,,,,,, eller vintern på södra halvklotet:)

Hahaha, Bra då slipper du "lilla sjöjungfru" värmeslag -shark_smiley

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

helgerna brukar mn små fila med butäljer och förädla livets dryck undra bara när den får avnjutas. Sedan lyder såklart vattenbyten hitta d olika brister som hunnit bli under veckan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej vet inte vart man skall ställa frågan så gör det här. Någon som vet hur man evreggar sig?

Nån utav moderatorerna stänger av ditt konto. Man raderar inte kontot alls då inlägg och trådar blir så hackiga när det fattas saker.

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...