Gå till innehåll

använd nick i svar..det blir förvirrande annars!


hagbard

Rekommenderade inlägg

Hur som, jag irriteras av de där signaturerna och tydligen är jag inte ensam. Tydligt är ju också att de går att ta bort och då lär det väl också gå att ändra. Det som irriterar mig mest med det där tapatalk-påhänget är ju att det är nån slags reklam, skryt, varumärkesplacering eller kalla det vad som helst. Om det nu är så att nån känner det som en poäng att berätta att det är skrivet från en mobil - inte vet jag om det är nån bra ursäkt för dåligt språk men i a f - så ta då bort smygreklamen och ändra signaturen till: på språng, från mobilen eller nåt åt det hållet. Då har man ju berättat det som tydligen skulle kunna vara intressant men tagit bort mycket av det som irriterar mig.

Håller med dig helt

Skickat från min nya gula Nokia 920 som kör Windows Phone 8 via tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Roligt att se hur lätt fokus kan ändras, jag trodde den här tråden var om nick vs namn

En fördel jag ser med att skriva med namn istället för nick är för att det blir mer personligt, precis som att ha en bild på sig själv som avatar.

Jag inbillar mig att det bidrar till att människor är trevligare på ett forum, det blir lite mänskligare att prata med Lasse, Anders eller Fredrik istället för "AngryPapaSmurf1712"

Det är så himla lätt att folk slänger ur sig allt möjligt när man inte behöver hållas ansvarig för det man skriver.

Jag hade gärna haft Christofer som nick men det var upptaget när jag reggade.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Apropå det där med telefoner som har egna ideer om vad man egentligen vill skriva, jag skulle skicka pris på fryst daggammal (kyckling). När det gått iväg såg jag att jag lämnat pris på fryst dagmamma. Finns säkert en mapp om mig på FRA nu...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Genne.

Nu var det inte så jag menade utan syftade mest på de alla plumpa och otrevliga inlägg som varit på sidan den senaste tiden.

Kanske mitt inlägg ovan borde räknas till dessa när jag läser det med andra ögon.

Jag ber om ursäkt.

David / Sardellen.

Var det så du menade så håller jag med dig

MVH/Glenn (Genne)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...