_Manne_ Postat 24 februari 2013 Dela Postat 24 februari 2013 Vi får väl se när den stora modellen är klar hur den levererar.Absolut..blir intressant. Har dock svårt o se att en "vanlig" smal ramp ska täcka ditt djup på 80cm.. Du får kanske ha två rader..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 24 februari 2013 Författare Dela Postat 24 februari 2013 Absolut..blir intressant. Har dock svårt o se att en "vanlig" smal ramp ska täcka ditt djup på 80cm.. Du får kanske ha två rader..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkDe får kanske bli så Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 25 februari 2013 Dela Postat 25 februari 2013 Hur går påfyllningen ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 25 februari 2013 Författare Dela Postat 25 februari 2013 Hur går påfyllningen ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkSakta men säkert framåt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 februari 2013 Författare Dela Postat 27 februari 2013 Så nu är det cirka 250 liter kvar att fylla! Nu har det åkt i salt! För nu ska stenen snart i! Sista beställda delar har trillat in så sumpen kan sparkas igång. Nu är det rock n roll...... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Så nu är det cirka 250 liter kvar att fylla! Nu har det åkt i salt! För nu ska stenen snart i! Sista beställda delar har trillat in så sumpen kan sparkas igång. Nu är det rock n roll......Härligt!! Kul att det närmar sig igång körning! Har ju tagit sin tid..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Trevligt. Släng upp lite pics sen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 februari 2013 Författare Dela Postat 27 februari 2013 Yes bilder kommer!! Aquascapen kommer bli en mardröm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Yes bilder kommer!! Aquascapen kommer bli en mardröm Får man inte ryggsmärtor är man inte klar med scapen.. Bara så du vet.. ! Ta god tid på dig ,,kolla på formen på dina stenar o jobba kreativt! Think outside the box ...Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 februari 2013 Författare Dela Postat 27 februari 2013 Ryggsmärtor och huvudvärk!! jag har gett upp idén om två öar. Tror det kommer se löjligt ut med tanke på att belysningen som finns idag är så kort, öarna hamnar för närma varann. Blir nog en form av revhistoria. :/ Vi får se.... Lär väl lacka ur en 7-800ggr innan det är klart! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Ge inte upp förlätt nu! , ändra vrid o vänd , tillslut så har man något bra framför sig!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Tog ett halvår innan jag var nöjd med min;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 28 februari 2013 Författare Dela Postat 28 februari 2013 Ge inte upp förlätt nu! , ändra vrid o vänd , tillslut så har man något bra framför sig!Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkNej för tusan! Ger inte upp! Största problemet är när man gör det själv är att man är som en jo-jo upp och ner från stolen. Har ju 165cm upp till akvariekanten. Skulle behöva ett par ögon som är på rätt höjd och som har känsla för det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 28 februari 2013 Dela Postat 28 februari 2013 Nej för tusan! Ger inte upp! Största problemet är när man gör det själv är att man är som en jo-jo upp och ner från stolen. Har ju 165cm upp till akvariekanten. Skulle behöva ett par ögon som är på rätt höjd och som har känsla för det Får du inte till det så får jag komma ner o hämta mitt flak C.Morgan Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 28 februari 2013 Författare Dela Postat 28 februari 2013 Får du inte till det så får jag komma ner o hämta mitt flak C.Morgan Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkAjaj blir dyrt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 28 februari 2013 Dela Postat 28 februari 2013 Ajaj blir dyrt Dom rika kan.. Själv försöker jag Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 28 februari 2013 Författare Dela Postat 28 februari 2013 Dom rika kan.. Själv försöker jag Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkDå var det Tyskland nästa då! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 28 februari 2013 Dela Postat 28 februari 2013 Då var det Tyskland nästa då! Passa på att plocka hem lite revkeramik då också.. Finns fina tre fots revpelare..Skämt o sido.. Är det något hör av dig.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 28 februari 2013 Författare Dela Postat 28 februari 2013 Passa på att plocka hem lite revkeramik då också.. Finns fina tre fots revpelare..Skämt o sido.. Är det något hör av dig.Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkTack Manne! Får jag hjärnsläpp så hör jag av mig!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 28 februari 2013 Författare Dela Postat 28 februari 2013 Tog ett halvår innan jag var nöjd med min;)Så lång tid har jag inte på mig Har Fisk som väntar på inflyttning. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 28 februari 2013 Författare Dela Postat 28 februari 2013 Stenen i! Blev ett rev mitt i burken, cirka 30-35 högt. Blev ganska nöjd själv Tror det blir bra när "revet" blir fyllt me koraller! 43kg levande sand åkte med i! Lite mjölkigt nu för att ta bilder Återkommer när de klarnat. Ha en god kväll!//Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 28 februari 2013 Dela Postat 28 februari 2013 Trevligt !! Ett stort steg för Hörby "pajasen" eller...Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 28 februari 2013 Författare Dela Postat 28 februari 2013 Trevligt !! Ett stort steg för Hörby "pajasen" eller...Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa för tusan! Vill ha i fiskarna snart, tycker synd om dem. Simma runt i den tråkiga baljan Får väl se om polaren lyckats hålla nån av min sps:er vid liv. Han har inte hört av sig på ett tag! Ska man tolka det som dåligt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 2 mars 2013 Författare Dela Postat 2 mars 2013 Allt fixat! Allt är igång Bilder kommer snart. Manne, hur ser det ut på fragghyllan ??? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 mars 2013 Dela Postat 2 mars 2013 Allt fixat! Allt är igång Bilder kommer snart. Manne, hur ser det ut på fragghyllan ???Finns plock på hyllan som vanligt! Inväntar bilden som vanligt!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.