Yodelking Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 (ändrat) Äntligen har man vaknat till liv efter nyårsfirandet!!!Med orden "Bättre sent än aldrig" drar vi igång årets första tävling av 'Månadens bild'.För januari månad så har vi valt 'Valfritt Tema'Bilden kan skickas in t.o.m. den 15 januari.Mer information om tävlingsreglerna och hur du skickar in bilden finns att läsa under följande länk:Månadens bildOBS: För 'Månadens foto' gäller bildstorlek upp till 1280x1024 och filstorlek är upp till 500kB.Lycka till! Ändrat 14 mars 2013 av wrang Citera
Yodelking Postat 8 januari 2013 Författare Postat 8 januari 2013 Ni som vill att vi ska fortsätta med Månadens bild ombedes att skicka in ert bidrag... Vi har alldeles för få bilder till denna omgången. Citera
Yodelking Postat 12 januari 2013 Författare Postat 12 januari 2013 Fortfarande ett sorgligt antal bilder som har kommit in till denna omgång... Nu har ni bara 2 dygn på er, så se nu till att spendera söndagen med kameran i handen! Citera
jimmy Postat 13 januari 2013 Postat 13 januari 2013 Jag får inte länken "att skicka in bild" att fungera kan jag maila den till nån eller hur gör man ? Citera
Wiking Postat 13 januari 2013 Postat 13 januari 2013 Jag får inte länken "att skicka in bild" att fungera kan jag maila den till nån eller hur gör man ?Skicka på denna: fototavling@saltvattensguiden.se Citera
Yodelking Postat 13 januari 2013 Författare Postat 13 januari 2013 Man kan skicka till: fototavling@saltvattensguiden.seSkoj att du vill skicka in ett bidrag! Citera
Torreador Postat 13 januari 2013 Postat 13 januari 2013 Jag har skickat in ett bidrag jag också, jag har inte hunnit ta några bra bilder än, det här är ju helt nytt för mig men jag skickade in den bästa jag hade :-) Citera
Clownen Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 Alltid kul att se foton och få inspiration från andra kar. Skickade in ett bidrag. Citera
Yodelking Postat 15 januari 2013 Författare Postat 15 januari 2013 Nu har det börjat att trilla in lite bilder till denna tävlingsomgången! Riktigt roligt faktiskt!Det är sista dagen för inlämning idag om ni vill vara med. Citera
nike83 Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 för min del så är det roligare med ett tema! det blir annars lite som i skolan "skriv vad du vill" och jag sitter och hittar inget att skriva om... för min del skulle det vara lättare om det var ett tema. Citera
Wiking Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 för min del så är det roligare med ett tema! det blir annars lite som i skolan "skriv vad du vill" och jag sitter och hittar inget att skriva om... för min del skulle det vara lättare om det var ett tema.Av 5 omgångar så har 4 ett tema: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/fototavling.php Citera
Yodelking Postat 15 januari 2013 Författare Postat 15 januari 2013 Vilket datum kan man börja rösta? Från det att jag har gått igenom alla bilder, döpt dem rätt, förminskat de som är för stora och sedan lagt upp dem i en omröstningstråd... Troligtvis imorgon kväll... Citera
Yodelking Postat 16 januari 2013 Författare Postat 16 januari 2013 Äh, jag fixade det på lunchen istälet...Var så goda att börja rösta...https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?52233-M%E5nadens-bild-Omr%F6stning-januari-2013 Citera
Yodelking Postat 19 januari 2013 Författare Postat 19 januari 2013 Glöm inte bort att rösta fram er favorit på "Månadens bild"https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?52233-M%E5nadens-bild-Omr%F6stning-januari-2013 Citera
Torreador Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Härliga bilder! Jag har röstat på min favorit! :-) Citera
kvalle Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 m2.. man vågar ju inte skicka in bilder för dom andra som skickar har ju riktigt najs objektiv. Citera
Torreador Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Åh nej!!! Jag skickade in en bild även om den inte var något speciellt, fast jag har bara fått 1 röst än så länge och räknar inte med fler... hahaMen skicka in kan man ju göra ändå, det är bara roligt med fler bilder.Jag har bara en vanlig kompaktkamera och så mobilkameran :-)Jag ska lägga in några bilder idag som jag är rätt nöjd med, jag tog dem förut och man kan faktiskt få hyfsade bilder med vanliga enkla kameror. Kolla lite senare i tråden: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?52186-Nu-%E4r-det-ig%E5ng!-20-l-nano-(aquael)-Dså kan du se några bilder jag tagit idag. Ska lägga ut dem strax. Citera
kvalle Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 jo.har själv lagt ut en del mobil bilder men det blir lixom inte samma trots ordentilig mobil kamera.denna la jag själv ut Citera
Guest Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Det är ju inte bara kvalite som gör bilden kan ju fånga något udda med. Många redigerar ju bilderna ganska hårt Citera
Torreador Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Det var ju en underbar bild :-) Jag tycker inte att det spelar så stor roll alltid, man ska gilla bilden som sådan helt enkelt!Jag har en stor fin systemkamera också med två olika objektiv till, jag hade foto som hobby förr, men det är inte alltid det är de bilderna som blir bäst enligt mig :-) Citera
kvalle Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Det var ju en underbar bild :-) Jag tycker inte att det spelar så stor roll alltid, man ska gilla bilden som sådan helt enkelt!Jag har en stor fin systemkamera också med två olika objektiv till, jag hade foto som hobby förr, men det är inte alltid det är de bilderna som blir bäst enligt mig :-)det är bra att du själv är nöjd..har själv oxå system kamera men hur mycke jag än försöker så får jag inte feelingen i bilden. ganska stor del för att jag inte har rätt objektiv med stor bländare, för det finns andra saker att lägga pengar på dessvärre.sen har man en till i familjen som inte riktigt att det behövs 2-4lax för ett najs objektiv för hon inte ser bilder som en annan..men men ska sluta gnälla..man ska vara gladBanana man Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.