Postat 19 augusti 201411 år Författare Lite nytt ökar suget för karet igen. Tror det kan bli en rolig höst.
Postat 13 september 201410 år Författare En liten yuma som jag fått att växa. Riktigt nöjd med färgerna på den
Postat 4 november 201410 år Författare Inte mycket att se... Samlar tankar och energi till nästa burk som kommer få en något vettigare planlösning och teknikpark Men ska se om jag kan fota burken i kväll
Postat 19 november 201410 år Författare Min anemon har blivit två, det var ju trevligt. sen ett försöka att fånga lite knappar. Skitbilder. Får ordna till bättre kamera/belysninghar någon ett häftigt handelsnamn på dem tar jag gärna mot det...
Postat 1 december 201410 år Hittade min acan bakom en sten...[ATTACH=CONFIG]120867[/ATTACH]Riktigt trevligt centrum på den där Torsten!
Postat 1 december 201410 år Författare Tack Jimmy! Den är på väg att få ett fjärde huvud så lagom till nästa sommar kanske jag kan dela med mig
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.