Gå till innehåll

Mickes nergradering, Aqua medic blenny


mickosch

Rekommenderade inlägg

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Fråga: Måste man ha tillbehöret sunrise control eller går det att ställa in ljuset på något annat sätt? Eller är det bara på eller av som gäller om man inte köper till den?

Snyggt iaf! Jag är sugen på samma uppsättning men står lite i valet och kvalet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga: Måste man ha tillbehöret sunrise control eller går det att ställa in ljuset på något annat sätt? Eller är det bara på eller av som gäller om man inte köper till den?

Snyggt iaf! Jag är sugen på samma uppsättning men står lite i valet och kvalet.

Kan svara på den frågan, och den är ja, du måste ha sunrise controllern för att kunna ställa in belysningen, annars är det bara av o på som du får ställa med en vanlig timer = tråkigt!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan svara på den frågan, och den är ja, du måste ha sunrise controllern för att kunna ställa in belysningen, annars är det bara av o på som du får ställa med en vanlig timer = tråkigt!!

Är det en timer för blått o en för vitt ?

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det en timer för blått o en för vitt ?

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nix, allt eller inget, men det va nog planen för att kunna tjäna pengar på sunrise controllern, men så är det väl med allt.

Förövrigt en kanon belysning som är knäpptyst!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena!

Jag är själv sugen på att börja med saltkar och har varit hos Bioted o fått en lite genomgång, han verkar grymt påläst och det är ju toppen att ha hans kunskap nära eftersom jag själv bor i Vallda precis utanför kungsbacka.

Ted rekommenderade just Blenny karet, hur är ljudnivån? Kommer försöka ha det i vardagsrummet och då vore det bra om det inte lät alldeles för mycket.

Jag har en fråga till som jag hoppas någon av er kan besvara, kan man ha det ca 1,5 meter från en braskamin elelr blir det för nära tro? Vi eldar inte ofta men det blir ju rätt varmt när man gör det så att säga :)

Ha de gött!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag skulle säga att 1.5 meter är för nära, med tanke på hur varmt det blir hos mig när jag eldar i min kammin. Du får bygga en värmereflektor att ställa mellan karet och kaminen när du eldar så funkar det kanske.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...
  • 1 månad senare...
Hur funkar det med mp10 i karet? Funderar på en själv.

Har faktiskt inte igång den just nu då jag har en anemon och är nervös för att den ska vandra.

Men det funkade bra när jag hade den i men du behöver ju inte ställa den särskilt högt.

/Micke

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har faktiskt inte igång den just nu då jag har en anemon och är nervös för att den ska vandra.

Men det funkade bra när jag hade den i men du behöver ju inte ställa den särskilt högt.

/Micke

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Ok! Såg att det finns skydd att köpa till dem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...