Keller Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Väldigt tråkigt att höra. Jag beklagar förlusten. Det måste vara tungt att bära. Hoppas att du hittar en köpare och att allt går smidigt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Vädigt tråkigt både med dina föräldrar och med akvariet. Hoppas att du hittar en salt gnista i framtiden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Att hålla fast vid det man tycker om när det kniper brukar att vara ett bra sätt för att orka med vardagen. Lägg inte ner karet Nicklas, det är mitt tips. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 18 september 2015 Författare Dela Postat 18 september 2015 Inte utan att man saknar sitt kar.. Mycket har hänt och är nu mera både pappa och husägare.. Planerna på ett akvarierum i källaren börjar växa fram. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 18 september 2015 Dela Postat 18 september 2015 Vore ju himla kul att få tillbaka dej i hobbyn. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 18 september 2015 Dela Postat 18 september 2015 Grattis till huset och fraggen skönt höra att suget börjar komma igen mvh Ola Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 18 september 2015 Dela Postat 18 september 2015 (ändrat) Härligt att se dig tillbaka Grattis till tillökningen Ändrat 18 september 2015 av Tribiani Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 18 september 2015 Dela Postat 18 september 2015 Atlas, skål och grattis till kotten:). Helt underbart att du är i tankarna att komma tillbaka.Startar du igen så kom hit så får du 10 fraggar av mig, kan ja pilla ur en röd bta så är den din oxå.Ja grunnar fortfarande på punkteringen du fick på min uppfart sist. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 18 september 2015 Dela Postat 18 september 2015 C hälsar också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 september 2015 Dela Postat 18 september 2015 Jag kan också slänga in en fragg Nicke , om du drar igång igen.. För vänskapens skull.. O grattis till lilla kotten.. Med Vänlig Hälsning Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 19 september 2015 Författare Dela Postat 19 september 2015 Tackar för det varma välkomnande.. Akvarium blir det. Frågan är bara när. Och tackar för fraggerbjudanden.. Det är välkommet. Ja det blev en dryg resa Larry. Typiskt med punka när man skulle storhandla av Andreas Hälsa C tillbaka.. Ska kolla era trådar när tid finnes. Den lille kotten tar ju en hel del tid Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 20 september 2015 Dela Postat 20 september 2015 Gott att du är tillbaka Nicklas!! O ett stort grattis farsan! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stensson Postat 20 september 2015 Dela Postat 20 september 2015 På´t igen Nicklas,och grattis :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.