Yodelking Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Jag måste tyvärr meddela att vi blir tvungna att ställa in månadens bild för maj p.g.a av för litet deltagande.Vi fick tyvärr bara in 2 bidrag.Trist att intresset är så litet när man för övrigt ser så många bra foton i trådarna.Eller kanske är det temat "Ryggradslösa djur" som skrämmer, kanske är det svårt att få till en bild på koraller, räkor, krabbor, sniglar, musslor, sjöstjärnor, etc...Nu tar Månadens bild semester juni-augusti och är tillbaka 1 september. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexochingencarina Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Trist! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clownen Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Tråkigt. Trodde inte det var koraller också för då hade jag skickat in ett bidrag (jo jag vet att koraller är ryggradslösa). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laggeman Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Jag får erkänna att även jag uppfattade temat "Ryggradslösa djur" som snäckor, sjöstjärnor och den typen av djur, inte koraller, då det brukar få en egen kategori. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts