Niclas Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Efter lite bråk med routern o annat så fungerar kameran igen, dock ska jag fixa en ny vinkel tror jag..http://salt.axiscam.net:8000
aerie Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Varför blinkar den ibland? Alltså det ser ut som att allt är ihopklippt,det blir mörkt en kort sekund och sen är bilden tillbaka.
Niclas Postat 8 augusti 2005 Författare Postat 8 augusti 2005 Hej, nog bara jag som grejar med inställningarna prova igen o låt mig veta om det är bättre.
Vargklo Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Helkul!Stjäl det dyrbar bandbredd för sig om jag låter den stå på hemma en tag? Det är ju en kul "bakgrundsbild" på datorn när jag gör något annat i samma rum.
Niclas Postat 8 augusti 2005 Författare Postat 8 augusti 2005 Jag har faktiskt inte mätt, måste erkänna att jag inte har en aning om hur man gör... men jag har 10mbit och när jag körde den förra gången dygnet runt så märkte jag ingen direkt skillnad. Man kan också begränsa antalet samtidiga tittare.
Niclas Postat 8 augusti 2005 Författare Postat 8 augusti 2005 Nåt fel som var trasigt... nu funkar det igen!
Niclas Postat 8 augusti 2005 Författare Postat 8 augusti 2005 Jupp, jag håller på att bli tokig på skräpet, funkar ett tag efter det att man startar om den, sen e den död igen...
-Johan- Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 hmmm... kan du inte sätta upp den direkt i din dator, så kan vi koppla upp oss mot din ip adress och kolla med ex media spelaren ?
wrang Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Kul att kolla in på karetHar fiskarna klonat sig eller är det spegelbilden Kan du ej flytta kameran lite bakåt så man får se lite mer utav karet:smiley9:
nelson Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Tjena!När jag går in på din länk får jag följande fel503 service unavailableNågon som kan hjälpa mig?Nelson
BroderIsak Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Jag gilla ´dina filmer Wrang. E det svårt att göra det?
wrang Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Jag gilla ´dina filmer Wrang. E det svårt att göra det?Tackar! Nja sådär.Filmar med min Kamera en Konac Minolta Z5 högsta kavlite 30frames/sekTyvärr så sparar den i mov format så blir lite större och att alla inte har quiktime installerat på datorn.använder mig utav ett program för att konvertara över från mov till avinär detta är gjort så använder jag programmet Windows Movie MakerHär är det riktigt skoj att labba lite med förtext. Ljud, eftertext effekter etcTesta det är som en drog å det blir bara skojigare för varje gång Tyvärr så filmar jag ej min kofisk då den har fått prick igen och att den blir alldeles stirrig då kameran följer den så i sinomtid så blir det en snutt med denna med
elNico Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Görfräckt med kameran Niclas!Men du kunde väl tatt bort den fula sladden där bak;-)
Niclas Postat 9 augusti 2005 Författare Postat 9 augusti 2005 Johan: Kameran har eg egen webbserver o egen IPnelson: prova igen, har höjt antalet samtidigt påloggade så det borde funka nu
wrang Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Blir kameran online nu igen då du har skaffat mer ljus över karet
Niclas Postat 21 oktober 2006 Författare Postat 21 oktober 2006 Ska meka lite imorgon, slänger upp en lite kass bild från ikväll på burken.
Dave Postat 21 oktober 2006 Postat 21 oktober 2006 Kass bild? nee den e ju underbar! fina färger du har, ska bli skoj om du kan fixa till kameran!!Dave
Jocke Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Kan du inte lägga in några bilder på ditt kar så man ser hur det ser ut.Det verkar vara ett så snyggt kar.
Rekommenderade inlägg