Benighted Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Hej!Jag skulle vilja ha lite feedback ifrån er, våra användare, om hur ni upplevt att saltvattensguiden.se har fungerat den senaste veckan. Som bekant hade vi en del problem med sidan för ca en månad, varvid jag bytte server till en med en nyare version av operativsystemet, lite annorlunda teknik (för den tekniskt intresserade var skiftet ifrån Xen-virtualisering till VMWare-virtualisering, servern ligger numera i Stockholm, istället för Falkenberg). I början hade vi även en del problem på den nya servern, men jag har försökt trimma in inställningarna på webb- databas-server samt PHP, så att den ska fungerar bra, och vad jag kunnat se i loggar med mera har det fungerat utan några större problem ett tag nu. Men vad är eran känsla, rösta i pollen, och skriv gärna en rad om eventuella problem ni haft. Tänk inte så mycket på det första ordet, utan mer på hur ni upplever det i förhållande till den beskrivande texten efter.Teknik-teamet genom Jani Citera
alexochingencarina Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Tycker det är svårt att säga om den är snabbare. Men jag tycker att det funkar riktigt bra och går tillräckligt fort för mej. Tack för allt jobb och slit för att förbättra sidan-Tummen upp Citera
Guest Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Samma här svårt att märka om den är snabbare eller ej den fungerar kanon iaf och det är det viktiga. Tack för ett kanon jobb. Väl investerade små slantar för denna service. Citera
Lasse Postat 10 september 2013 Postat 10 september 2013 Va har ni bytt server..... Inte märkt ngtMVH Lasse Citera
Chum Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Jag hade mkt problem innan, men nu funkar allt perfekt och sidan laddar snabbt (Kan dock tycka att det var lite för många val i omrötsningen, hehe) Citera
Lasse Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Vet inte om detta har med serverbytet att göra eller ngt annat. Om jag skrivit ett inlägg och publicerat det och sedan går in för att redigera detta inlägg så kan jag ofta inte spara det igen utan får kopiera texten, uppdatera och gå in i ändra igenMVH Lasse Citera
stigigemla Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Det har inte hänt mig. Och jag rättar alla stavfel jag ser medan det går att redigera så jag jag gör det varje natt.Kör Ubuntu + Chrome dagtid och Win 7 + Chrome på natten. Citera
Benighted Postat 6 oktober 2013 Författare Postat 6 oktober 2013 Sista chansen att komma med feedback, frågan är öppen t.o.m. torsdag. Men det verkar ha varit som jag hoppades på att sidan är lika stabil som i våras, det gör mig lycklig När det kommer till de många valen så var det mycket för att jag ville få feedback på vilka om några problem som kvarstod. Citera
Reuben Postat 6 oktober 2013 Postat 6 oktober 2013 hade en 10min period jag inte kom åt SVG i fredags, men kan ha berott på något annat, allt annat verkade dock fungera Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.