Gå till innehåll

Feedback på serverbytet.


Benighted

Hur upplever du att SG har fungerat senaste veckan?  

55 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

Hej!

Jag skulle vilja ha lite feedback ifrån er, våra användare, om hur ni upplevt att saltvattensguiden.se har fungerat den senaste veckan.

Som bekant hade vi en del problem med sidan för ca en månad, varvid jag bytte server till en med en nyare version av operativsystemet, lite annorlunda teknik (för den tekniskt intresserade var skiftet ifrån Xen-virtualisering till VMWare-virtualisering, servern ligger numera i Stockholm, istället för Falkenberg). I början hade vi även en del problem på den nya servern, men jag har försökt trimma in inställningarna på webb- databas-server samt PHP, så att den ska fungerar bra, och vad jag kunnat se i loggar med mera har det fungerat utan några större problem ett tag nu.

Men vad är eran känsla, rösta i pollen, och skriv gärna en rad om eventuella problem ni haft. Tänk inte så mycket på det första ordet, utan mer på hur ni upplever det i förhållande till den beskrivande texten efter.

Teknik-teamet genom Jani

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här svårt att märka om den är snabbare eller ej den fungerar kanon iaf och det är det viktiga. Tack för ett kanon jobb. Väl investerade små slantar för denna service.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om detta har med serverbytet att göra eller ngt annat. Om jag skrivit ett inlägg och publicerat det och sedan går in för att redigera detta inlägg så kan jag ofta inte spara det igen utan får kopiera texten, uppdatera och gå in i ändra igen

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Sista chansen att komma med feedback, frågan är öppen t.o.m. torsdag. Men det verkar ha varit som jag hoppades på att sidan är lika stabil som i våras, det gör mig lycklig :)

När det kommer till de många valen så var det mycket för att jag ville få feedback på vilka om några problem som kvarstod.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...