Andreas N Postat 9 april 2015 Postat 9 april 2015 Galet fin acropora! Verkar som tonga levererat fina acropora denna ggn. Citera
Richard-Gbg Postat 9 april 2015 Postat 9 april 2015 Snygg ....Börjar bli lite fullt nu eller ......Mvh Richard Citera
bjomat Postat 10 april 2015 Författare Postat 10 april 2015 Grattis till den fina Acron, BjörnTack Snygg ....Börjar bli lite fullt nu eller ......Mvh RichardO nej - det finns alltid plats att klämma in en fin acropora Galet fin acropora! Verkar som tonga levererat fina acropora denna ggn.Ja verkligen! Du hade väl också tagit nåt från Ludvika, va?Riktigt fin! Fragg på den tack! Ordnar vi Herre min tid så snygg! Riktigt avis på att kunna gå runt sådär och välja i butik, aldrig sett en köpbar acropora i Kalmar =)Ja det är verkligen LYX Citera
Andreas N Postat 10 april 2015 Postat 10 april 2015 Har ett 20 tal från tonga och Australien som köpts i Ludvika. Mkt fina koraller. Citera
bjomat Postat 10 april 2015 Författare Postat 10 april 2015 Jo de vildfångade är ju faktiskt i en klass för sig. Citera
bjomat Postat 11 april 2015 Författare Postat 11 april 2015 Nya Tongan från Aqua Stockholm efter några dagar på botten i akvariet. Polyperna tittar fram Citera
Janne Postat 11 april 2015 Postat 11 april 2015 Vad konstig den ser ut med vissa mörka polyper och andra ljusa, men de mörka ljusnar väl. Jag var där dagen efter sändningen kom då hade de fått till det så det var disigt i acroporakaret och många var bruna så jag hittade ingen acropora jag ville ha. Men det fanns annat om man vill ha det t.ex. orange pavona.Den går inte att jämföra med aussisändningen i Ludvika då kunde jag lätt plockat ihop 10 koraller som jag ville ha, det är nog den häftigaste acroporasändning jag sett./Janne Citera
bjomat Postat 11 april 2015 Författare Postat 11 april 2015 Lite häftigt för det ser ut som det kommer ett ljust "strå" ur de mörka cirkulära polyperna. Vi får se vart det bär enär den varit ett tag i akvariumet.Synd du inte hittade någon acropora som passade Janne. Citera
bjomat Postat 15 april 2015 Författare Postat 15 april 2015 Lite tid över och den ägnades åt iMovie Citera
bjomat Postat 15 april 2015 Författare Postat 15 april 2015 Va ju ganska roligt att redigera film. Senaste testet: Musiken är vald av mina barn... Citera
Stocken Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Jättefint Björn. Men dina acros börjar se lite tjejiga ut i dom där pastellfärgerna;) Skämt åsido, längtar efter att se din tank live igen. Citera
bjomat Postat 15 april 2015 Författare Postat 15 april 2015 Haha... Tack. Du är välkommen nån kväll om du vill Fredrik! Citera
Strikt Postat 16 april 2015 Postat 16 april 2015 Fantastiskt fint! Vill även jag se det live någon gång framöver Citera
bjomat Postat 16 april 2015 Författare Postat 16 april 2015 Heter man Björn så är man såklart välkommen Citera
bjomat Postat 17 april 2015 Författare Postat 17 april 2015 Häftiga filmer,,,,mer MER ropas det :)Tack Okej blev en ny film igår faktiskt. Håll till godo. Citera
Andreas_Lindholm Postat 17 april 2015 Postat 17 april 2015 Oj, oj, oj...vilka fantastiska filmer! Verkligen inspirerande Vackert och mycket bra jobbat Björn!mvh ante Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.