Vidofner Postat 9 april 2015 Dela Postat 9 april 2015 Riktigt fin! Fragg på den tack! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 9 april 2015 Dela Postat 9 april 2015 Galet fin acropora! Verkar som tonga levererat fina acropora denna ggn. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard-Gbg Postat 9 april 2015 Dela Postat 9 april 2015 Snygg ....Börjar bli lite fullt nu eller ......Mvh Richard Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stocken Postat 9 april 2015 Dela Postat 9 april 2015 Grattis till den fina Acron, Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 10 april 2015 Författare Dela Postat 10 april 2015 Grattis till den fina Acron, BjörnTack Snygg ....Börjar bli lite fullt nu eller ......Mvh RichardO nej - det finns alltid plats att klämma in en fin acropora Galet fin acropora! Verkar som tonga levererat fina acropora denna ggn.Ja verkligen! Du hade väl också tagit nåt från Ludvika, va?Riktigt fin! Fragg på den tack! Ordnar vi Herre min tid så snygg! Riktigt avis på att kunna gå runt sådär och välja i butik, aldrig sett en köpbar acropora i Kalmar =)Ja det är verkligen LYX Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 10 april 2015 Dela Postat 10 april 2015 Har ett 20 tal från tonga och Australien som köpts i Ludvika. Mkt fina koraller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 10 april 2015 Författare Dela Postat 10 april 2015 Jo de vildfångade är ju faktiskt i en klass för sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 11 april 2015 Författare Dela Postat 11 april 2015 Nya Tongan från Aqua Stockholm efter några dagar på botten i akvariet. Polyperna tittar fram Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 11 april 2015 Dela Postat 11 april 2015 Vad konstig den ser ut med vissa mörka polyper och andra ljusa, men de mörka ljusnar väl. Jag var där dagen efter sändningen kom då hade de fått till det så det var disigt i acroporakaret och många var bruna så jag hittade ingen acropora jag ville ha. Men det fanns annat om man vill ha det t.ex. orange pavona.Den går inte att jämföra med aussisändningen i Ludvika då kunde jag lätt plockat ihop 10 koraller som jag ville ha, det är nog den häftigaste acroporasändning jag sett./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 11 april 2015 Författare Dela Postat 11 april 2015 Lite häftigt för det ser ut som det kommer ett ljust "strå" ur de mörka cirkulära polyperna. Vi får se vart det bär enär den varit ett tag i akvariumet.Synd du inte hittade någon acropora som passade Janne. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 15 april 2015 Författare Dela Postat 15 april 2015 Lite tid över och den ägnades åt iMovie Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patan76 Postat 15 april 2015 Dela Postat 15 april 2015 Fan va snyggt Björn. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 15 april 2015 Författare Dela Postat 15 april 2015 Va ju ganska roligt att redigera film. Senaste testet: Musiken är vald av mina barn... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stocken Postat 15 april 2015 Dela Postat 15 april 2015 Jättefint Björn. Men dina acros börjar se lite tjejiga ut i dom där pastellfärgerna;) Skämt åsido, längtar efter att se din tank live igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 15 april 2015 Författare Dela Postat 15 april 2015 Haha... Tack. Du är välkommen nån kväll om du vill Fredrik! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stocken Postat 16 april 2015 Dela Postat 16 april 2015 Tackar, ser jag fram emot Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 16 april 2015 Dela Postat 16 april 2015 Fantastiskt fint! Vill även jag se det live någon gång framöver Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 16 april 2015 Författare Dela Postat 16 april 2015 Heter man Björn så är man såklart välkommen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 16 april 2015 Dela Postat 16 april 2015 Häftiga filmer,,,,mer MER ropas det :) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 17 april 2015 Författare Dela Postat 17 april 2015 Häftiga filmer,,,,mer MER ropas det :)Tack Okej blev en ny film igår faktiskt. Håll till godo. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 17 april 2015 Dela Postat 17 april 2015 Mycket nice Björn mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MagnusJ Postat 17 april 2015 Dela Postat 17 april 2015 Läckert! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas_Lindholm Postat 17 april 2015 Dela Postat 17 april 2015 Oj, oj, oj...vilka fantastiska filmer! Verkligen inspirerande Vackert och mycket bra jobbat Björn!mvh ante Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 17 april 2015 Dela Postat 17 april 2015 Sinnessjukt fint. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Noxy Postat 17 april 2015 Dela Postat 17 april 2015 Mycket trevliga filmer:smiley20: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.