bjomat Postat 26 november 2015 Författare Dela Postat 26 november 2015 Red Planet 6 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 27 november 2015 Dela Postat 27 november 2015 Det är en riktigt stadig bit det där Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 28 november 2015 Författare Dela Postat 28 november 2015 Ja och skuggar en del acropora tyvärr. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 28 november 2015 Dela Postat 28 november 2015 Klippeliklippklipp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 28 november 2015 Författare Dela Postat 28 november 2015 Ja men rätt intressant se hur acropororna under förändras ....sen är jag lite slö just nu också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 5 december 2015 Författare Dela Postat 5 december 2015 Ett gäng bilder från dagen MultiacutaMilleporaThe VinhAussie tricolorPikachuTierra del fuegoSSCSSCSarmentosaBlueberry nasutaIcefireBali spRainbow nasutaPink lemonade Trevlig helg! 9 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
izfisk Postat 5 december 2015 Dela Postat 5 december 2015 (ändrat) Ett gäng bilder från dagen MultiacutaMilleporaThe VinhAussie tricolorPikachuTierra del fuegoSSCSSCSarmentosaBlueberry nasutaBali spRainbow nasutaPink lemonade Trevlig helg!fantastiskt fint Björn, ser ut som att Vinh är table växande otrolig korall vilka färger!! Ändrat 6 december 2015 av Vidofner 7.9 Citera med förnuft - Citera gärna andra men gör det med förnuft. När du kommenterar ett inlägg från en annan medlem så citera bara så mycket som krävs för att förstå ditt eget inlägg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Går inte att se för mycket av the vinh Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 6 december 2015 Författare Dela Postat 6 december 2015 Går inte att se för mycket av the vinh Vilken tur du har en egen då Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Mycket stiligt Björn 5+ på de vackra korallerna och bilderna mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 6 december 2015 Författare Dela Postat 6 december 2015 Tack Ola. Hur mår din ssc? 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kocknick Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Dreggeltelevision, teacher mother secret lover 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Tack Ola. Hur mår din ssc?Den mår bra Björn inte vuxit mycket på höjden men satt rejäl fot och bra färger på din lilla juvel mvh Ola 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 6 december 2015 Författare Dela Postat 6 december 2015 Det va skojigt att höra!! Det är ju tyvärr ingen snabbväxande acropora. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Wow grymt snygga koraller!Din pink lemonade hur har du satt fast den?Gillar då man ser minimalt med korall lim på sina fraggar!Mvh Christian Skickat från min iPhone 6S 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatrikD Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Fina! Vilka speciella koraller du har! Såna koraller tycker jag inte man ser på EC och WC. Var sjutton får man tag i såna sorter. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 7 december 2015 Författare Dela Postat 7 december 2015 Wow grymt snygga koraller!Din pink lemonade hur har du satt fast den?Gillar då man ser minimalt med korall lim på sina fraggar!Mvh ChristianSkickat från min iPhone 6SJa jag gillar inte heller såna limklumpar så därför limmar jag allt med superlim - även om det kan vara lite klurigt.Fina! Vilka speciella koraller du har! Såna koraller tycker jag inte man ser på EC och WC. Var sjutton får man tag i såna sorter. Tack. Ja man får va snabbt framme när leveranserna kommer till butik och när nätbutikerna har sina släpp. Acrosarna kommer från Triton, Aqua Stockholm, EC, WC och privatpersoner. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Ja tycker att detta karet är det grannaste i Sverige. Fantastiskt fina koraller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 8 december 2015 Författare Dela Postat 8 december 2015 Ja tycker att detta karet är det grannaste i Sverige. Fantastiskt fina koraller.Ojoj....! Det var stora ord av en stor akvarist Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 8 december 2015 Dela Postat 8 december 2015 Hur upplever du med koraller inköpta på WC att de är samma färg som på webbshoppen som när du fick hem den?/cMvh Christian Skickat från min iPhone 6S Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 9 december 2015 Författare Dela Postat 9 december 2015 Hur upplever du med koraller inköpta på WC att de är samma färg som på webbshoppen som när du fick hem den?/cMvh ChristianSkickat från min iPhone 6SJa de flesta tycker jag är skapligt lika. Problem har jag haft med gul millepora och gul echinata som båda varit gröna istället. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 15 december 2015 Författare Dela Postat 15 december 2015 Utvecklingen för några av de acroporor jag fotar frekvent: Loripes Maj-15 till Dec-15 Sarmentosa Mar-15 till Dec-15 Vinh Apr-15 till Dec-15 Pink Lemonade Apr-15 till Dec-15 SSC Apr-15-till Dec-15 8 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 15 december 2015 Dela Postat 15 december 2015 Dräggel!!!! 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomtom Postat 15 december 2015 Dela Postat 15 december 2015 Så snyggt :-)Verkligen imponerande Björn 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 15 december 2015 Dela Postat 15 december 2015 Korallkungen har visat var skåpet ska stå. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.