Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Sicken jxvla tur!! Har du batteriebackup på streamers eller returen? funderar på att skaffa det nu till mitt nya system,skulle kännas mycket tryggare.

Brukar följa BRS TV på youtube och där rekommendera han att man skulle byta doppvärmare en gång per år, då det är en sån liten kostnad i förhållande till allt levande som kan dö om den pajjar, helt klart inte en dum tanke.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Min andra doppvärmare är en Eheim Jäger och den håller fortfarande och det verkar många som gillar just den. Jag har även hört gott om JBLs värmare.

För min del är termostaten inte lika viktig då jag har doppvärmarna kopplade till Profiluxdator men det får ju absolut inte bli kortis.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Min andra doppvärmare är en Eheim Jäger och den håller fortfarande och det verkar många som gillar just den. Jag har även hört gott om JBLs värmare.

För min del är termostaten inte lika viktig då jag har doppvärmarna kopplade till Profiluxdator men det får ju absolut inte bli kortis.

Ok!

En killarna på leasingen/aqua Stockholm sa för ett par år sen att deras leasingakvarier nästan aldrig hade problem med JBL medan många andra märken strulat desto mer. Jag gick på det i vilket fall och kör JBL i nuvarande kar...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett till tips på tillförlitlig doppvärmare trillade in. TMC's termostatdoppvärmare.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Intressant, har jag inte hört nåt om tidigare.

Ett annat klassiskt tips är väl två små istället för en stor för att minimera skador och risk.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...