Wiking Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Under perioden december/januari/februari för 1 år sedan i det närmaste exploderade antalet Stödjande forumsmedlemmar på Saltvattensguiden. Det var mycket glädjande för oss som driver SG och ett bevis på att vi är på rätt spår med guiden. Inte nog med det, ni anordnade en insamling i syfte att ge oss en personlig julklapp. Mycket glädjande och hedrande, något som vi aldrig kommer att glömma.Tillströmningen av nya Stödjande har fortsatt månad efter månad och tycks nästan aldrig ta slut. Som ni redan känner till så arbetar alla i vår Föreningen ideellt och vårt sätt att undvika dra på oss löpande utgifter innebär att vi kan dra runt SG på en hyggligt låg budget. Denna enorma tillströmning av nya Stödjande under det senaste året har satt Föreningens kassa i överraskande bra skick.Från Oss Alla Till Er Alla,Alla ni som någon gång under 2013 betalat in en slant och blivit Stödjande forumsmedlemmar, till er har vi glädjen att meddela att ert Stödjande kommer att förlängas automatiskt med 12 månader. Alla som betalat in mellan 1 januari och 31 december 2013 kan glädjas åt denna Julklapp.God Jul & Gott Nytt ÅrMaglofster, Wiking, Capote, Freguz, Benighted, Wrang, Pwin, Laggeman, Edward, DaTrucka, Stigigemla, MaddeI, Yodelking och Lottac. Citera
ted64 Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 God jul o Gott nytt år på er o alla andra härinnevill oxå tacka för ett bra o välskött forum utan det hade det nog inte blivit något salt härhemma Citera
cheva Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 God jul på er tak för ett välskött forum med vänliga hälsningar från personalen på Saltkällaren Citera
wizz Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla. Citera
Andreas_Lindholm Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Tack för ett fantastiskt bra forum som är en outtömlig källa till kunskap och delade erfarenheter. Det var detta forumet som fick mig att åter vända till saltvattensakvaristiken. Tack! God Jul och Gott Nytt År! Citera
freddi36 Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 God jul till er alla och ett speciellt tack till alla som arbetar med sidan! Ni gör ett jättebra jobb, tycker vi har bra stämning och ett trevligt forum, som skrevs tidigare så hade förmodligen inte jag heller haft ett salt utan guiden! Skickat från min LT18i via Tapatalk 2 Citera
Sherwan Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Tack för all er tid o arbete med denna sida, God Jul och hoppas att 2014 blir ett superår för alla.Önskar era akvarier, fiskar o djur, kryp mm håller sig friska, cyano o problem fria Citera
Mr_Ewing Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Tack för ett fantastiskt engagemang och bra jobb!God jul på er!Sent from my iPad using Tapatalk Citera
Tomtom Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 God Jul och tack så mycket. Jag har haft otrolig mycket glädje av forumet det knappa år jag varit här.Det är fantastiskt om jag jämför hur det var i min tidigare akvariekarriär. Tommy Citera
toompa Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 God Jul och tack så mycket Tack för jobbet ni lägger ner på denna sidan och tack alla hjälpsamma medlemmar. Ser fram emot ett nytt år på denna sidan och samtidigt som jag startar upp mitt nya kar Citera
Vandal Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Vilken strålande julklapp! God jul och tack för ett strålande forumsarbete! Citera
LN21 Postat 24 december 2013 Postat 24 december 2013 Tack för ett Ert fantastiska arbete att hålla SVG igång:)Hur får man reda på när man senast betalade in??Ja har nämnligen inte en susing om när det är dax att slanta in:) Citera
Yodelking Postat 25 december 2013 Postat 25 december 2013 Tack för ett Ert fantastiska arbete att hålla SVG igång:)Hur får man reda på när man senast betalade in??Ja har nämnligen inte en susing om när det är dax att slanta in:)Det står i profilen när man tittat där... För din del så blir det nu inte förrän maj 2015... Citera
Marcus- Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 Från Oss Alla Till Er Alla,Alla ni som någon gång under 2013 betalat in en slant och blivit Stödjande forumsmedlemmar, till er har vi glädjen att meddela att ert Stödjande kommer att förlängas automatiskt med 12 månader. Alla som betalat in mellan 1 januari och 31 december 2013 kan glädjas åt denna Julklapp.God Jul & Gott Nytt ÅrMaglofster, Wiking, Capote, Freguz, Benighted, Wrang, Pwin, Laggeman, Edward, DaTrucka, Stigigemla, MaddeI, Yodelking och Lottac.sker detta med automatik?? Citera
Wiking Postat 26 december 2013 Författare Postat 26 december 2013 sker detta med automatik?? Ja det gör det. Citera
Mats_öland Postat 27 december 2013 Postat 27 december 2013 Tackar och bra jobbat med sg grabbar och kvinnor! önskar er gott nytt och en bra fortsättning 2014 ! Jag önskar också 2014 ni får 100% respekt och uppskattning för ett mycket bra och trevligt forum ni driver !Med vänlig hälsning, mats Citera
Guest Postat 27 december 2013 Postat 27 december 2013 kommer inte ihåg när jag betalade in antar att detta ej gäller mig Citera
adddo Postat 27 december 2013 Postat 27 december 2013 Jag som betalade 27 December 2012 får ingen "julklapp"? Citera
Wiking Postat 27 december 2013 Författare Postat 27 december 2013 Jag som betalade 27 December 2012 får ingen "julklapp"? Om du läser första inlägget i denna tråden så ser du att alla som betalat in under 2013 får denna julklapp. Citera
Wiking Postat 27 december 2013 Författare Postat 27 december 2013 kommer inte ihåg när jag betalade in antar att detta ej gäller mig Du kan se i din profil under fliken 'Om mig' när du betalade in senast.För ca 1 månad sedan fick du ett PM av mig där jag frågade om du ville förlänga ditt stödjande. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.