Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Postat

Har tröttnat på min ena diy-ramp som bara bränner dioder och slocknar hela tiden. Så i går köpte jag en razor 120 w 16000 k för att ersätta den. Enligt schenker ska jag få den på måndag em. Ser fram emot detta

Postat

I går kväll köpte jag ett beg rsm 130 som ska användas till fragg/karantän är det tänkt. Va ingen belysning med men jag har ju två diy-ramper över nu när jag satt en razor över hästarna. Ska hämtas på söndag är det tänkt

Postat

Mäktigt. Dax att ta kontakt med försäkringskassan så du kan begära närståendepenning för del av vårdnad (finns säkert nåt sånt) så småpållarna kan få mat på bestämda tider

Postat

Helt klart så att min sjöhästhane är "gravid"- Jag letar info om uppfödning på nätet. Är det nån på detta fantastiska forum som försökt föda upp hästar. Måste ju ge det ett försök nu när man tydligen får chansen. Alla tips o funderingar mottages tacksamt antingen här i tråden eller via pm

• 2 veckor senare...
Postat

är dag 15 i dag. hanen simmar runt o släpar magen i botten men det har inte hänt nåt än. Det stod 14- 18 dagar på nån sida jag läste så borde hända nåt snart

Postat

Vaknade i morse o kollade hästarna. Fick se dettapost-6211-14468935681538_thumb.jpg Tyvärr fruktansvärt dålig timing då artemian inte har hunnit kläckas ännu och förra kläckningen va slut så dom lär väl svälta ihjäl innan dess. lär väl inte finnas nån i min närhet som råkar ha färdigkläckt

post-6211-14468935681341_thumb.jpg

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...