Postat 5 januari 201510 år Författare jajamen ola. blir väl mycke dyrare bara för man får väl med sej en massa som man inte visste att man ville ha hem.
Postat 5 januari 201510 år Haha jäkla hobby vi har ha det så skoj på trippen nu ska stämma av med de andra sen blir det Växjö tripp hoppas alla kan bara mvh Ola. .
Postat 5 januari 201510 år Författare den andra killen vill till zoogiganten också så det blir flera möjligheter att göra av med pengar. Hör av dej när det närmar sej
Postat 5 januari 201510 år Det gör jag Krille vill du bränna lite $ till finns ju en butik till i Löddeköpinge mvh Ola. .
Postat 8 januari 201510 år Författare efter gårdagens skånerunda simmar det en pipefish i knappbaljan 17 cm lång Dessutom fyra otroligt fina stenar från Vietnam med 3-400 knappar på varje sten och tre olika sorter på varje. Är mycke nöjd. Många tack o bock för den kvaliten Håkanstorp. Bilder på dom kommer när knapparna är fullt utslagna. Många riktigt fina färger
Postat 8 januari 201510 år Vad skoj att du blev nöjd med nyförvärven. Det var förträffligt trevligt måste jag säga Har han fått namn än pipefisken?
Postat 8 januari 201510 år Författare Ser faktiskt ut som den försöker äta nu i kväll. Går o stöter sin långa nos in i skrevorna i levande stenen där jag vet att det finns gott om pods o andra kräftdjur
Postat 8 januari 201510 år Författare vet inte hu stora dom blir men denna är ju 17 cm. det var den största dom hade
Postat 9 januari 201510 år Författare lite blandade bilder tagna uppifrån. svårt med skärpan när man ska hänga över akvariet med macro. blir ju reflexer från belysningen också men det får ni ta
Postat 9 januari 201510 år Ser ju riktigt trevligt ut det där De nya kolonierna ser ju bara sanslöst härligt stora och fina ut där! Hoppas de andra öppnar sig snart med.
Postat 14 januari 201510 år Författare Tyvärr så dog piprfishen efter två dagar. Tror inte på svält, det måste varit nåt annat. Synd men tror inte det va nåt hos mej. Tog ju ändå den som va störst o rundast
Postat 25 januari 201510 år Författare Då va man hemma igen efter en mycke trevlig helg i karlstad. Nu simmar det sjöhästar i knappbaljan. Även fyra nya knappsorter.
Postat 25 januari 201510 år Vad fint det blir Krille och så roligt med hästarna. Grattis, blir roligt att följa.
Postat 25 januari 201510 år Författare första bilderna på hästarna. till o med frugan sitter o glor i baljan nu. var nog den bästa investering jag gjort
Postat 25 januari 201510 år första bilderna på hästarna. till o med frugan sitter o glor i baljan nu. var nog den bästa investering jag gjort Söta 😊
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.