odel68 Postat 26 januari 2015 Dela Postat 26 januari 2015 Härligt med hästarna Krille ser bra ut mvh Ola. . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 4 februari 2015 Författare Dela Postat 4 februari 2015 Kvällens hästbild Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 4 februari 2015 Dela Postat 4 februari 2015 Gött att du tar hand om de värmländske hästere Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 15 februari 2015 Författare Dela Postat 15 februari 2015 Nu har jag satt i tre mangroveskott i hästkaret. Hoppas på mycke rötter som dom kan klänga i. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 20 februari 2015 Författare Dela Postat 20 februari 2015 Har tröttnat på min ena diy-ramp som bara bränner dioder och slocknar hela tiden. Så i går köpte jag en razor 120 w 16000 k för att ersätta den. Enligt schenker ska jag få den på måndag em. Ser fram emot detta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 20 februari 2015 Dela Postat 20 februari 2015 Spännande! Kommer bli bra över knappkaret! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 25 februari 2015 Författare Dela Postat 25 februari 2015 såja då va nya rampen på plats Razor 120 w. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Erka Postat 25 februari 2015 Dela Postat 25 februari 2015 Tjusigt, hänt en del sen sist såg att du hittat mördarkrabban också.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 25 februari 2015 Författare Dela Postat 25 februari 2015 jajamensan. Den går fortfarande i sumpen. Tycker det är synd att ha ihjäl den för den är riktigt snygg. Det kan ju finnas nån som vill utrota knappar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 26 februari 2015 Författare Dela Postat 26 februari 2015 I går kväll köpte jag ett beg rsm 130 som ska användas till fragg/karantän är det tänkt. Va ingen belysning med men jag har ju två diy-ramper över nu när jag satt en razor över hästarna. Ska hämtas på söndag är det tänkt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 5 mars 2015 Författare Dela Postat 5 mars 2015 Lite sjöhästporr så här på kvällskvisten Pungen ganska utspänd och alldeles gul. Kan det va nåt på g Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 5 mars 2015 Dela Postat 5 mars 2015 Roligt KrilleLäs på ordentligt om detta nuYngel vill vi sedan se kort på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 5 mars 2015 Dela Postat 5 mars 2015 Mäktigt. Dax att ta kontakt med försäkringskassan så du kan begära närståendepenning för del av vårdnad (finns säkert nåt sånt) så småpållarna kan få mat på bestämda tider Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 5 mars 2015 Dela Postat 5 mars 2015 Glömt säga tack och bock för titten här-om-sistens /Samuel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 5 mars 2015 Författare Dela Postat 5 mars 2015 Trevligt att du hälsade på o blev utskälld. Grannarna funderar fortfarande på vem som va sjuk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 7 mars 2015 Författare Dela Postat 7 mars 2015 Helt klart så att min sjöhästhane är "gravid"- Jag letar info om uppfödning på nätet. Är det nån på detta fantastiska forum som försökt föda upp hästar. Måste ju ge det ett försök nu när man tydligen får chansen. Alla tips o funderingar mottages tacksamt antingen här i tråden eller via pm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 7 mars 2015 Dela Postat 7 mars 2015 Skitskoj Krille lycka till med fölen mvh Ola. . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 20 mars 2015 Dela Postat 20 mars 2015 Hur går det ?Blivit några yngel än ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 20 mars 2015 Författare Dela Postat 20 mars 2015 är dag 15 i dag. hanen simmar runt o släpar magen i botten men det har inte hänt nåt än. Det stod 14- 18 dagar på nån sida jag läste så borde hända nåt snart Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 20 mars 2015 Dela Postat 20 mars 2015 Hur har du förberett dig i matfrågan ?och var ska du ha ynglen ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 21 mars 2015 Författare Dela Postat 21 mars 2015 Vaknade i morse o kollade hästarna. Fick se detta Tyvärr fruktansvärt dålig timing då artemian inte har hunnit kläckas ännu och förra kläckningen va slut så dom lär väl svälta ihjäl innan dess. lär väl inte finnas nån i min närhet som råkar ha färdigkläckt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 21 mars 2015 Författare Dela Postat 21 mars 2015 min plan va väl att sänka vattennivån i det rsm som ska bli fraggkar o ha dom där om dom klarar dom första dagarna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 21 mars 2015 Författare Dela Postat 21 mars 2015 ca 8 mm hästföl. en kopia av mamma, helt fantastiska Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 21 mars 2015 Dela Postat 21 mars 2015 För något - några år sedan beskrev David på Sjöfartsmuseet hur de snabbkläcker artemia. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?59232-kan-man-ha-f%F6r-mycket-levande-Artemia-i-akavariet&highlight=sj%F6fartsmuseet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
peterj66 Postat 21 mars 2015 Dela Postat 21 mars 2015 Blir spännande att följa, lycka till. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.