Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

hittade den på reeflex. det är en krabba, den heter stenorhynchus. Numer är titeln på tråden missvisande. har gjort av med alla knappar o gått över på ricordeor, discosoma o rhodactis i stället

• 2 månader senare...
Postat
fick hem en razor 160 w som har hamnat över sjöhästarna. Min razor 120 w sitter numer över ett rsm 130 som ska bli fraggkar i höst

Fint att den kom fram som den skulle, hoppas den blir bra!

• 3 veckor senare...
  • 3 månader senare...
Postat

Får väl uppdatera lite här också. Ingen bild dock för dom blå leden i min 160w razor slocknade i förra veckan så ljuset är riktigt tråkigt nu. inga färger på nånting. Nån här som vet om det går att åtgärda på nåt sätt. kan meddela att hästarna o övriga djur trivs bra. skivorna förökar sej i bra takt. har fått tag i flera fina sorter. får ta lite kort när jag har riktig belysning

Postat

Har precis läst igenom din tråd och är riktigt imponerad över allt arbete du har lagt ned på ditt annorlunda och häftiga kar och innevånarna.

Skall bli kul att följa fortsatt utveckling. :)

• Gilla 1
Postat

Jaha, då har man tagit nästa steg. Beställt en hybridramp till hästkaret. En Blau Lumina 48w led o 4x24w t5 från Jimmy Lager. Ska bli spännande att se hur den lyser. Hoppas det blir fina färger på skivorna i det karet

• Gilla 2
  • 2 veckor senare...
Postat

Då var stallet tomt på hästar. Dom åkte till hammenhög i skåne för ett par timmar sen. då har man ett kar med en mandarin några eremiter o en massa skivor i. undrar va man ska befolka det med. Nä befiska måste det väl bli om man pratar akvarie

Postat

då har man ett kar med massor av skivor men ingen fisk och vet inte vad jag ska befolka baljan med. nån som har förslag. ett par små fjärilsfiskar kanske. tycker dom är grymt fina men man vågar ju inte ha dom i ett revkar

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...