hagbard Postat 11 juni 2015 Dela Postat 11 juni 2015 Ok kan nästan svära på att det är en räka..men men..jasså? inga knappar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 11 juni 2015 Författare Dela Postat 11 juni 2015 hittade den på reeflex. det är en krabba, den heter stenorhynchus. Numer är titeln på tråden missvisande. har gjort av med alla knappar o gått över på ricordeor, discosoma o rhodactis i stället Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 11 juni 2015 Dela Postat 11 juni 2015 Du får hålla noga koll på den krabban. Brukar vara rovgirig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 11 juni 2015 Författare Dela Postat 11 juni 2015 jag har sett det också stig. vi får se hur det går. håller ögonen öppna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
triumph Postat 11 juni 2015 Dela Postat 11 juni 2015 Jag har haft en sådan kraba den äter frieworms rörde ingen korall hos mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 11 juni 2015 Dela Postat 11 juni 2015 Det är nog mest krabbor och räkor som är i riskzonen. Och kanske fiskar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 27 augusti 2015 Författare Dela Postat 27 augusti 2015 fick hem en razor 160 w som har hamnat över sjöhästarna. Min razor 120 w sitter numer över ett rsm 130 som ska bli fraggkar i höst Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 27 augusti 2015 Dela Postat 27 augusti 2015 fick hem en razor 160 w som har hamnat över sjöhästarna. Min razor 120 w sitter numer över ett rsm 130 som ska bli fraggkar i höstFint att den kom fram som den skulle, hoppas den blir bra! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 27 augusti 2015 Författare Dela Postat 27 augusti 2015 Kalasljus. Nu når det ända ut i kanterna på karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 28 augusti 2015 Dela Postat 28 augusti 2015 Kul med nytt Krille Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 12 september 2015 Författare Dela Postat 12 september 2015 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 12 september 2015 Dela Postat 12 september 2015 Härligt Krille! Va är det för fraggar - tycker mig se något acroporaliknande Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 12 september 2015 Författare Dela Postat 12 september 2015 är några staghorn, grön, blå o brun. Jag är inte så bra på namn tyvärr. även några olika flakmonti o en del som jag inte har en aning om namnet på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 31 december 2015 Författare Dela Postat 31 december 2015 Får väl uppdatera lite här också. Ingen bild dock för dom blå leden i min 160w razor slocknade i förra veckan så ljuset är riktigt tråkigt nu. inga färger på nånting. Nån här som vet om det går att åtgärda på nåt sätt. kan meddela att hästarna o övriga djur trivs bra. skivorna förökar sej i bra takt. har fått tag i flera fina sorter. får ta lite kort när jag har riktig belysning Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 2 januari 2016 Dela Postat 2 januari 2016 Har precis läst igenom din tråd och är riktigt imponerad över allt arbete du har lagt ned på ditt annorlunda och häftiga kar och innevånarna.Skall bli kul att följa fortsatt utveckling. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 3 januari 2016 Författare Dela Postat 3 januari 2016 Jaha, då har man tagit nästa steg. Beställt en hybridramp till hästkaret. En Blau Lumina 48w led o 4x24w t5 från Jimmy Lager. Ska bli spännande att se hur den lyser. Hoppas det blir fina färger på skivorna i det karet 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rameau Postat 3 januari 2016 Dela Postat 3 januari 2016 Får du skriva en liten recension kanske finns inte jätte mycket om den på nätet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 3 januari 2016 Författare Dela Postat 3 januari 2016 Har ju inte så stor erfarenhet av ledramper men kan ju alltid meddela va jag tycker om den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 3 januari 2016 Dela Postat 3 januari 2016 Ta det bara lite lugnt med effekten i början. LED är rätt ilskna jämfört med T5. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 3 januari 2016 Dela Postat 3 januari 2016 Tror att du valde rätt med en hybrid.Gött att ha med T5:orna.Ska nog själv skaffa en T5 ramp till karet och höra tillsammans med mina led. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 3 januari 2016 Författare Dela Postat 3 januari 2016 inga problem ouscazz. Det hängde en 160w razorled där innan. Den som dom blå dioderna slocknat i Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 15 januari 2016 Författare Dela Postat 15 januari 2016 Då var stallet tomt på hästar. Dom åkte till hammenhög i skåne för ett par timmar sen. då har man ett kar med en mandarin några eremiter o en massa skivor i. undrar va man ska befolka det med. Nä befiska måste det väl bli om man pratar akvarie Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 15 januari 2016 Dela Postat 15 januari 2016 Man ska inte sälja så fina hästar. Varför ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 15 januari 2016 Författare Dela Postat 15 januari 2016 Barnen började tröttna på att gå hit o mata var dag när vi är borta. är ju i stugan rätt mycke särskilt på sommarhalvåret. lättare med matning av fiskar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 19 januari 2016 Författare Dela Postat 19 januari 2016 då har man ett kar med massor av skivor men ingen fisk och vet inte vad jag ska befolka baljan med. nån som har förslag. ett par små fjärilsfiskar kanske. tycker dom är grymt fina men man vågar ju inte ha dom i ett revkar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.