Yodelking Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 PGA av ett litet intresse och deltagande för Månadens bild, så lägger vi den "tävlingen" på is tills vidare.Vi får se om den kommer tillbaka i någon form i framtiden. Citera
hagbard Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Det var synd tycker jag! De jag själv tar duger inte har jag tyckt o det är väl sant..Annars så kanske folk är för blygsamma?En del lägger ju ut bilder i div trådar som är strålande! tillomed en fräck bild på en glasros kan ju ta storslam före en bubbeltip om ämnet är anemoner Citera
nike83 Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 mycket tråkigt, då jag tycker det är ett väldigt roligt inslag.peter, kan du inte köra igång med månadens akvarie, eller kvartalets akvarie? vore mycket mycket intressant läsning ! Citera
Hermanbrute Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Skulle vara kul om det fanns en "gilla" knapp för varje bild/tråd. Så kunde man ha gillat en bild/tråd och varje månad så kollar vi vilken som fått mest "Likes". Så kanske tävlingarna skulle bli populärare! Citera
DaTrucka Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 mycket tråkigt, då jag tycker det är ett väldigt roligt inslag.peter, kan du inte köra igång med månadens akvarie, eller kvartalets akvarie? vore mycket mycket intressant läsning ! Som vi nämnt tidigare i ett antal trådar så håller vi på att titta på TOTM igen. Att det inte är igång riktigt än beror på begränsningar i programvaran för forumet.Vi tittar på lite olika lösningar för att få det som vi vill ha det.//Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera
nike83 Postat 4 januari 2014 Postat 4 januari 2014 Som vi nämnt tidigare i ett antal trådar så håller vi på att titta på TOTM igen. Att det inte är igång riktigt än beror på begränsningar i programvaran för forumet.Vi tittar på lite olika lösningar för att få det som vi vill ha det.//Marko 'DaTrucka' (via mobil).det hade varit riktigt roligt om ni hade börjat med TOTM igen ! Citera
patrikk Postat 4 januari 2014 Postat 4 januari 2014 kanni inte lägga TOTM som en separat sida på er webserver och länka in den eller ta platsen från Välkommen till Saltvattensguiden på första sida som ändå inte ger så mycket? Citera
Akvarielagret Postat 4 januari 2014 Postat 4 januari 2014 Bra man ska fokusera på positiva händelser ..... är ingen intresserad lägg ner direktbra beslut Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.