Gå till innehåll

skummare till 45+30L. Samt fishstreet frågor


slarvid

Rekommenderade inlägg

Kollat på fishstreet lite, hittade denna http://www.fish-street.com/bubble_magus_nacqq_protein_skimmer?category_id=88

Frågor. Fishstreet? är okej att handla från?

Buble Magus är bra skit va? Är denna lagom? Finne en modell större, men den känns overkill.

När det gäller skummare, är det motor eller luft som är grejen? Eller är smaken som baken?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nac qq i mitt 80L och den funkar prima faktiskt.

Dock så undrar jag om det verkligen är nödvändigt med skummare i 45 liters, jag hade nog satsat på nåt smidigt sätt att byta vatten oftare istället. Framförallt om du inte har nån sump, skummare ger ifrån sig bubblor...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har beställt flera ggr från fish-street och lade beställning på skummare förra veckan och kom på efter betalning att jag skulle ha returpump också. Så det blev att lägga beställning på det typ 5 min efter, gissa vad som kom igår? Jo en return pump men ingen skummare ännu och den skall finnas i lager så något är knäppt för tillfället. Pengarna har de tagit också så det är inte problemet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har beställt flera ggr från fish-street och lade beställning på skummare förra veckan och kom på efter betalning att jag skulle ha returpump också. Så det blev att lägga beställning på det typ 5 min efter, gissa vad som kom igår? Jo en return pump men ingen skummare ännu och den skall finnas i lager så något är knäppt för tillfället. Pengarna har de tagit också så det är inte problemet.

Två beställningar , 2 frakter ?

Känns inte som något är lustigt

Mattias@

Fishstreet har rätt schysst grejer.

Brukar själv googla det jag skall köpa innan för att se om andra som testat grejerna tycker det är värt stålarna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

min erfarenhet från Fish-street är perfekt och dem är snabba på svar , nästan alla mina utrustning är därifrån,

min WP25 gjorde ett högt ljud och sluttat fungerar och jag är överigat att det är mitt fel eftersom jag lekte snabbt med kontroler fram och tillbacka under 30 min på massor med inställning. jag sände ett mail till Fish-street : fick svar efter 3 timmar att dem sänder en helt ny och jag behövde ej betala frakten eller nåt.

fish street är varmt rekomenderat.

MVH

Patrick

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...