Gå till innehåll

Ny doserpump från Pacific Sun


wrang

Rekommenderade inlägg

Förstår bara inte varför det inte går att installera det :s hur jag än gör hur jag än testar så dyker samma error upp. Testat på mina 3 olika datorer nu samma sak på varje det enda stället det funkar på är sambons sån där android platta

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 277
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Majk.. Glöm inte att skapa en com anslutning o adressera en port till det..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du menar där det står com port på bilden? Hade inte valt när jag tog bilden :P men gjorde efter och då hänger sig programmet endå :P så jag får nog lugna ner mig lite och försöka imorgon igen :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå in i din dators inställningar för att "söka" upp doserpumpen i anslutningar eller vad det nu hette..

Du ska koppla ihop en com8 tex med din blåtandsusb för att datorn sen ska hitta doserpump.. Typ...

Med vänlig hälsning, Manne

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi förutsätter att man väljer flottören som givare till ATO , så gäller följande , den nedre av dom två bestämmer när aton ska gå igång samt var nivån Ska ligga.. Den övre Larmar om något galet hänt..

I mitt personliga fall så larmar den övre om jag stänger returen tex.. Dvs hög nivå i returfacket.. Då har jag ett Beeep ljud på den...

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den riktiga anledningen vet jag inte. Jag påbörjade installationen via setup multum gånger men vid varje misslyckat försök så gick jag in i kontroll panelen och avinstallerade det igen . Så provade jag en sista gång innan jag skulle stänga ner datorn så fungerade det bara :s men allt som är skriver i tråden testade jag också och det kan säkert ha spelat in för Windows auto update stängde jag av i januari 2013 så va många uppdateringar jag behövde :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När man lyckats installera den så är det en helt underbar mojäng :) nu ska jag bara invänta dagen då det e lönt o börja dosera haha :) men aton använder jag så länge :) .

Denne köpte jag mest för att jag behövde en ny ATO och en doserpump har man säkert nytta av någon gång :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gött o ha 5 kanaler i standby då.. ;) den dagen.. Dyr ATO ;)

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja dyr ATO men blev endå billigare att göra så här än att köpa tunze osmolator nu och eventuellt få köpa en doserpump sen :P jag tänker framåt haha

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lovade mig själv att inte handla mer innan sommaren pga bebisen som kommer om 1-2 veckor. Men kvalitén och hur den kändes i sig själv gjorde att jag va tvungen att beställa deras ljus också! Så en julafton till snart !

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lovade mig själv att inte handla mer innan sommaren pga bebisen som kommer om 1-2 veckor. Men kvalitén och hur den kändes i sig själv gjorde att jag va tvungen att beställa deras ljus också! Så en julafton till snart !

Vilken blev det ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hyperion s 145w + 2 24w t5 karet e bara på 80*50*50 ska ändra till 80*50*60 djup så den bör va mer än tillräckligt :)

Trevligt.. Har den rampen själv i passade vit färg.. Dvs samma som Kore5an

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...