Gå till innehåll

Ny doserpump från Pacific Sun


wrang

Rekommenderade inlägg

  • Svar 277
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Bin-filen är bara en firmware. Du måste installera mjukvaran först.

Ladda hem den senaste här:

http://www.pacific-sun.eu/download/kore1.4e.rar

Packa upp med winrar till en mapp, kör setup och installera.

Sök upp enheten med bluetooth, koppla ihop med kod 1234 och välj den porten som windows tilldelar pumpen i mjukvaran och ta connect.

Gå sedan till service-tabben och välj firmware upgrade och välj BIN-filen som var med i RAR-dokumentet.

Efter den är klar kör en "Default settings" för att nolla alla värden. Sen kan du börja att ställa in och kalibrera.

Se till att köra en extern bluetooth-adapter så att den inte tappar kontakt med enheten, speciellt vid firmware-uppdatering.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Jag får inte igång Ato:n hur jag än gör! Jag försöker att lägga in och spara men det fungerar inte! Sen så står det att jag skall firmware uppdatering men när jag gör det så säger den att det är klart och då går jag ut ur programmet och sedan när jag kommer in igen säger den att jag måste uppdatera, skall man spara på nått sätt?post-8363-14468934680652_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...
Är ni nöjda med ATOn?

Ni som använder den kör ni vanliga eller pro modellen?

Försvinner ett pumphuvud av de 5 eller går det via egen kanal?

Egen kanal med liten pump.. Kör med flottören som finns med i båda modellerna..

Funkar kanon för mig

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den flippade ur en natt och tömde osmosdunken. Pumpen bara gick och gick. Displayen bara blinkar och jag kan inte få kontak med den via datorn.

Min gjorde också så Alex fast med Ca dunken 3,2 l rätt i karet och displayen bestod av heroglyfer fick låta den vara utan ström ett tag sedan funka den igen men min temp visar vad den vill i högsta och lägsta men visar rätt aktuell temp iofs ;) larmar hela tiden om jag har templarmet på annars funkar den bra ;) mvh Ola. .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Just problemet med heroglyfer osv så har det varit strömförsörjningen som varit boven i dramat, de få gånger jag läst om det.

Att belysningen eller doserpumpen suttit på en grendosa där något stör ut den.

När folk har fixat detta så brukar problemet försvinna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...