Gå till innehåll

Ny doserpump från Pacific Sun


wrang

Rekommenderade inlägg

  • Svar 277
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Har du kryssat i pump ett till tre ovanför och sparat?

Kollat i advanced dose settings och tagit read där så att alla veckans dagar är valda?

Rätt mjukvaruversion för firmwareversion?

Kontakta PS annars så löser de det garanterat. De kan kika igenom din loggfil om inte annat och se vad det beror på där. 99/100 sådana här fel hos PS är enkla att lösa av vad jag sett.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det man ändå får ge PS trots vissa buggiga mjukvaror är ju att de svarar extremt snabbt och hjälper en att lösa problemet.

Visst hade man kunnat släppa en enda stabil firmware och kört på den i 5 år, men en av sakerna jag gillar med dom är att de lyssnar på oss konsumenter och tar till sig våra idéer.

Därfår får vi på gott & ont, ofta möjligheten att ta hem ny mjukvara och firmware ofta.

Är man osäker dock så är det ju bra att vänta ett tag efter en ny release för att se så att den fungerar bra. Jag själv saknar inget i 1.4 versionerna än så jag ligger kvar på 1.3 som är grymt stabil.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bra då vet du hur det känns Jonas;) för du jublade nog inte heller när skiten krånglade dyra saker ska funka ;) skämt och sidor hoppas du fick snabb support om ni ska lägga in ny firmware ska den heta 1,4 g7 men tror Yodel lägger upp när han har tid mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det gjorde jag hade också de problemen med krachat program ladda ner det de länkar till så får du det senaste programmet, ominstallera ominst sedan programmet följ det som står där det gjorde jag min funkar nu har du ngn 1,4 fireware nu Med vänlig hälsning Ola

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...