Gå till innehåll

Ny doserpump från Pacific Sun


wrang

Rekommenderade inlägg

  • Svar 277
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Lustigt.. Jag fick inte med en cd.. Så fick tanka ner programmet.. Enligt PS så fanns det cd i alla. Påstod att min "lokala" handlare hade varit framme o norpat den..

Packa upp programmet i en separat katalog så bör det gå..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som kör nya kore5. Fäster man nivåsensorn med sugproppar? Kan man använda magneter om man vill?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

6epupeqe.jpg

Pacific erbjuder bara sugproppar . Den optiska sensorn tror jag bara e till pro varianten

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lustigt.. Jag fick inte med en cd.. Så fick tanka ner programmet.. Enligt PS så fanns det cd i alla. Påstod att min "lokala" handlare hade varit framme o norpat den..

Packa upp programmet i en separat katalog så bör det gå..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Provat allt nu får upp samma error hela tiden :(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som kör nya kore5. Fäster man nivåsensorn med sugproppar? Kan man använda magneter om man vill?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Japp.. Sugproppar.. Det är 2 sugproppar till sensorn.. Dom är i storleksklass som en femkrona..

Man skulle mycket väl kunna limma sensorn på en tunze magnet tex..

Som dom gjort nu så kan man dra sensorn i sidled går att lossa den o "städa av den" vid behov utan att plocka bort sugproppsfästet.. Dvs sensor är delbar från fästet..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp.. Sugproppar.. Det är 2 sugproppar till sensorn.. Dom är i storleksklass som en femkrona..

Man skulle mycket väl kunna limma sensorn på en tunze magnet tex..

Som dom gjort nu så kan man dra sensorn i sidled gör att lossa den o "städa av den" vid behov utan att plocka bort sugproppsfästet.. Dvs sensor är delbar från fästet..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fick du med slang till ATO pumpen? Eller det är så att dom vill att man trycker in slang i hållet på pumpen? Och inte utanför som man i vanliga fall gör ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har även PRO sensorn.. Samma typ av fäste till den också med dubbla sugproppar..

Egen åsikt är att visst , väldigt smidigt med att kunna dela fästet så man kunde ta upp själva flottören för städning o sen få den på exakt samma plats igen.. Men hade hellre kört med ett magnetfäste för egen/större säkerhet.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick du med slang till ATO pumpen? Eller det är så att dom vill att man trycker in slang i hållet på pumpen? Och inte utanför som man i vanliga fall gör ?

Innanför... Den lilla rackaren till pump är vassare än man tror..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det positiva med den lilla pumpen är att du kan ställa in den i programmet.. Så man kan försäkra sig om att skulle sensorn haverera så sätter man ett Max på tiden samt antal starter för den..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det positiva med den lilla pumpen är att du kan ställa in den i programmet.. Så man kan försäkra sig om att skulle sensorn haverera så sätter man ett Max på tiden samt antal starter för den..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Smart uppfinning!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Men shit va drygt samma skit när jag laddar ner installations filen från deras hemsida istället 9y6yva6e.jpg

Packa upp RAR-filen till en mapp. Högerklicka på setup-filen och välj kör som administratör.

Annars kör ALLA Windowsupdates och testa igen. (Det finns ju vissa saker som är valfria på Windowsupdate, så ta dem också...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fungerade inte endå testade göra båda sakerna . Men i mappen så är där ju olika det är just setup jag inte får att fungera verken från cd eller från deras hemsida . Men sen är där ju också en som heter Pacific sun doser kore 5th AWC trycker jag på den så kommer jag in i själva programmet . Räcker inte det ? Eller vad är där på setup som man borde ha ? mugazuhu.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det brukar gå att köra utan installation också. Om du kör den från internet bör du uppdatera firmware också, så att de stämmer överens med varandra. Har kommit en hel del nya funktioner.

Ibland kan installationen funka bättre om man avaktiverar virusskydd.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...