Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Mitt ena rör gick igår kväll så behöver köpa nytt. Har kollat i både svenska och engelska affärer och det är en fruktansvärd skillnad i (~150 på engelska och ~400 i de svenska).

Var rekommenderar ni? Är det någon fara att beställa från t ex Usa?

Postat

Tänk bara på att röret ska vara helt när du fått hem det.. Allra smidigast är att ta ett från den lokala butiken..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat

Visst är det smidigare att köpa allt hos den lokala butiken, men när man får betala närmare 3 gånger mer där så känns det som att det borde finnas ett annat alternativ eller har jag helt fel?

Postat

Du har rätt , alternativ ska man kolla.. Men tycker du borde kunna hitta röret i Sverige åtminstone till rimligt pris i någon butik..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat

Det verkar inte bättre än att dom ligger mellan 300-400kr/st och om man inte vill ha dem för billigare så är det rätt så lätta att finna.

Tack så mycket allihopa :)

Postat

Det som skiljer orginalrör mot dom andra jag hittat är att orginalrören är blå på ena sidan och vit på andra medans dom andra jag hitta var endast vita eller blå körde med dessa och då köpte jag ett vitt samt ett blått dock tycker jag orginalrören gav bättre/gämnare ljus.

Postat

Lysrör skulle nog inte jag beställa och få hemskickade. De är så ömtåliga. Jag har själv kört styckegods och vet hur det hanteras på både bilar och i terminaler.

/Michael via mobil enhet.

Postat

Lutar mot en beställning från triton för jag behöver fosfat media med. Kanske är bäst att betala med faktura ifall det skulle vara sönder när det kommer fram?

Postat

Vad är det som gör att det är bäst att beställa hem från svenska sidor då? Går det inte att reklamera om det kommer hem trasigt från utlandet?

Postat

Beställde nya rör i våras och förvånades över priserna i Sverige. Beställde till slut från InTank i usa. 70$ (450 sek) inklusive frakt. Och så kan man passa på att handla annat bra (mediabasket, förlängning pumpar osv). Rören var packade bra och kom snabbt och hela.

Postat

Men det låter mer som en rimlig förklaring tycker jag. Att frakten är betydligt dyrare säger ju sig självt, men om man handlar mycket så blir det kanske lönt :). Tack Fredrik

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...