greger Postat 5 februari 2014 Postat 5 februari 2014 Du har helt rätt Manne - det har blivit nåt knas där.......... - får fixa det i morgon.Men de har funnits med i nyhetsbrevet däremotHar ni några av "era" kar på hemsidan ? Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Lasse Postat 5 februari 2014 Postat 5 februari 2014 Det kanske var chrash and grab kar:)MVH Lasse Citera
greger Postat 5 februari 2014 Postat 5 februari 2014 Heter det inte smash and crab ?Det kanske var chrash and grab kar:)MVH Lasse Citera
Manks Postat 5 februari 2014 Postat 5 februari 2014 Heter det inte smash and crab ?är det ett kar för mantisar? Citera
Lasse Postat 5 februari 2014 Postat 5 februari 2014 Heter det inte smash and crab ?Nej - inte om de tar bort karen från websidan - då kraschar man servern först MVH Lasse Citera
_Manne_ Postat 6 februari 2014 Postat 6 februari 2014 Du har helt rätt Manne - det har blivit nåt knas där.......... - får fixa det i morgon.Men de har funnits med i nyhetsbrevet däremotBör ju korta ner livslängden på denna tråd åtminstone .. Upp med så mycket info som möjligt så blir det nog mindre "gnäll".. Det berömda tålamodet som krävs i vår hobby verkar inte finnas när det gäller förfrågningar till diverse butiker..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
JonasW Postat 6 februari 2014 Postat 6 februari 2014 Bör ju korta ner livslängden på denna tråd åtminstone .. Upp med så mycket info som möjligt så blir det nog mindre "gnäll".. Det berömda tålamodet som krävs i vår hobby verkar inte finnas när det gäller förfrågningar till diverse butiker..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkSparar ju arbete för butiken om inte annat när man kan se de olika alternativen. I nyhetsbrevet som är länkat till i denna tråd finns ett exempel och folk frågar efter fler alternativ. Nu har jag i alla fall fått mitt pris över mail. Citera
_Manne_ Postat 6 februari 2014 Postat 6 februari 2014 Sparar ju arbete för butiken om inte annat när man kan se de olika alternativen. I nyhetsbrevet som är länkat till i denna tråd finns ett exempel och folk frågar efter fler alternativ. Nu har jag i alla fall fått mitt pris över mail.Bara o handla Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
greger Postat 6 februari 2014 Postat 6 februari 2014 Helt rätt Vi har i positiv anda väldigt mycket att göra, och har fram till i går varit underbemannade - i snitt är det ca 50 mail /dag och ofta många offerter samtidigt.Det är dessutom vanligt att just akvarieofferter tenderat att bli fler än en/person.......Men vi snickrar på ett autokalkylblad för just detta, eftersom detta är en tidskrävande produkt.Bör ju korta ner livslängden på denna tråd åtminstone .. Upp med så mycket info som möjligt så blir det nog mindre "gnäll".. Det berömda tålamodet som krävs i vår hobby verkar inte finnas när det gäller förfrågningar till diverse butiker..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Keller Postat 6 februari 2014 Postat 6 februari 2014 En listig plan skulle jag tro. Har ni ett sånt här plug & play stående i butiken tro? Citera
JoWa Postat 6 februari 2014 Postat 6 februari 2014 dom har ju en 60kub igång och ett längre kar tomt vad jag jar sett Citera
greger Postat 6 februari 2014 Postat 6 februari 2014 Ja, två av modellerna finns i butiken, den tredje är på GEn listig plan skulle jag tro. Har ni ett sånt här plug & play stående i butiken tro? Citera
Keller Postat 6 februari 2014 Postat 6 februari 2014 Aha, då ska jag ta mig ut till obygden och kolla på dem. Väldigt intressant med färdiga akvarium med bra komponenter tycker jag. Citera
alexochingencarina Postat 6 februari 2014 Postat 6 februari 2014 Ja, två av modellerna finns i butiken, den tredje är på GKul. Vad plir det för mått på den tredje modellen då? Citera
Keller Postat 11 februari 2014 Postat 11 februari 2014 Ingen lycka med att få upp specifikationerna på hemsidan? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.