Arcticreef Postat 23 februari 2014 Postat 23 februari 2014 Rätt cool ser den ut men funkar den? Kolla filmen!http://premiumaquatics.com/aquatic-supplies/ROBOSNAIL.html Citera
freguz Postat 23 februari 2014 Postat 23 februari 2014 Ser ut så på videon. Men kan den byta ruta själv? Citera
Arcticreef Postat 23 februari 2014 Författare Postat 23 februari 2014 Ser ut så på videon. Men kan den byta ruta själv?Tror inte den byter ruta utan hjälp. Citera
fraggen Postat 24 februari 2014 Postat 24 februari 2014 Den eller en liknande är ett måste i mitt nästa större akvarium! Så skönt att slippa slabba med algskrapa även om jag nu bytt till skrapa med rakblad istället för en sketen algmagnet som garanterat lägger ett sandkorn mellan sig och glaset..Repor är inget kul. Citera
Laggeman Postat 24 februari 2014 Postat 24 februari 2014 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?34752-Stor-n%F6rdig!-vill-ha-faktor-p%E5-denna-pryl-D Citera
Vidofner Postat 24 februari 2014 Postat 24 februari 2014 Tror inte jag skulle våga lite på den. Alla produkter kan ju fela och det är väldigt jobbigt om den börjar löpa amok med ett sandkorn mellan sig själv och glaset. Citera
lindholm Postat 25 februari 2014 Postat 25 februari 2014 Är det någon som sett om det finns en europeisk återförsäljare så man kan få en med laddare till 220v ?Jag funderar på att ställa nästa burk nära ett fönster.... Så det kommer behövas en algskrapa Citera
Laggeman Postat 25 februari 2014 Postat 25 februari 2014 Vad jag har hört så kan det snart finnas i en butik i Skåne iaf.(OBS! Inte min egen, ifall någon undrar!) Citera
hagbard Postat 25 februari 2014 Postat 25 februari 2014 Vilken snitzig pryl! 239 dollar dryga 1500 kronor...haken är ju det där sandkornet dock som nämdes..ärligt talat är 1500 haken också..hehe men annars så! Citera
Andreas_Lindholm Postat 26 februari 2014 Postat 26 februari 2014 Häftig pryl må jag säga...Verkar fungera hyfsat bra utifrån videor och info om prytteln. Ser dock stor ut med laddstation + robot men den finns kanske i fler varianter? Den verkar vara "programerbar" för att undvika kontakt med sand t.ex. Med vänlig hälsning, ante Citera
HumAnyt Postat 26 februari 2014 Postat 26 februari 2014 Tycker den är för stor. Har hållt på beställ knappen. Många gånger men avböjt i sist stund. Blev grejer från whitcorals istället sist för dubbelt så mycket men den kommer garanterat komma in i min burk under året (önskade den som julklapp av sambon, blev inget, lever på hoppet till 30årsdsgen nu Men som sagt man programmerar den så den inte ska ner i sanden och rota. Tror faktiskt stenhårt på den. Ett steg närmare mindre dagligt underhåll //Rasmus Citera
HumAnyt Postat 14 mars 2014 Postat 14 mars 2014 Snart har jag en, den borde komma under dagen fick den i födelsedagspresent av tjejen //Rasmus Citera
alexochingencarina Postat 14 mars 2014 Postat 14 mars 2014 Bra flickvän=) jag får kallingar och strumpor=( Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.