Postat 14 maj 201411 år Hittade det här på RC idag:http://reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2409687De ser rätt läckra ut tycker jag.Ryktet säger Augusti.
Postat 14 maj 201411 år Mm ser riktigt trevliga ut! Lite svårt o tyda vad det står i texten, IAF på telefonen. Nån typ av wirelessfunktion, låter kul.
Postat 14 maj 201411 år Luminiaqua har pumpar man styr trådlöst med samma program som deras lampor.Vad jag kan se står det inget om "Wireless" på Jebao-pumparna, men däremot "Wavemaker".Trevligt att de kommer med nya modeller.
Postat 14 maj 201411 år De finns redan i lager hos Fish-street. De väntar bara på klartecken från Jebao att "frisläppa" dom.
Postat 14 maj 201411 år Luminiaqua har pumpar man styr trådlöst med samma program som deras lampor.Vad jag kan se står det inget om "Wireless" på Jebao-pumparna, men däremot "Wavemaker".Trevligt att de kommer med nya modeller."Including a wireless controller, can use(?) any combination of a (?) pumps" Sent from my IPhone
Postat 14 maj 201411 år "Including a wireless controller, can use(?) any combination of a (?) pumps" Sent from my IPhoneCoolt. Kollade bara på kartongbilden och där såg jag inte något om detta.
Postat 14 maj 201411 år Det står på den sidan som är uppochnedvänd, bredvid kontrollen lite svårt att uttyda, men det mesta syns Sent from my IPhone
Postat 14 maj 201411 år Undrar om det blir samma pris som på de gamla? Dessa ser inte lika plastiga ut, även om det inte är vortech style på dom Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk
Postat 21 maj 201411 år Jag ska testa en eller två tänkte jag, har ni inte superbråttom så återkommer jag med en recension inom en vecka eller två. De brukar vara snabba på att skicka.
Postat 21 maj 201411 år Jag ska testa en eller två tänkte jag, har ni inte superbråttom så återkommer jag med en recension inom en vecka eller två. De brukar vara snabba på att skicka.Låter som en bra plan! Mvh
Postat 21 maj 201411 år Låter som en bra plan! Mvh2st beställda, återkommer snarast med bilder och intryck. Förhoppningsvis innan nästa helg.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.