ormet Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 Hittade det här på RC idag:http://reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2409687De ser rätt läckra ut tycker jag.Ryktet säger Augusti. Citera
MagnusJ Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 Mm ser riktigt trevliga ut! Lite svårt o tyda vad det står i texten, IAF på telefonen. Nån typ av wirelessfunktion, låter kul. Citera
Laggeman Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 Luminiaqua har pumpar man styr trådlöst med samma program som deras lampor.Vad jag kan se står det inget om "Wireless" på Jebao-pumparna, men däremot "Wavemaker".Trevligt att de kommer med nya modeller. Citera
JonasW Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 De finns redan i lager hos Fish-street. De väntar bara på klartecken från Jebao att "frisläppa" dom. Citera
blackizzz Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 Luminiaqua har pumpar man styr trådlöst med samma program som deras lampor.Vad jag kan se står det inget om "Wireless" på Jebao-pumparna, men däremot "Wavemaker".Trevligt att de kommer med nya modeller."Including a wireless controller, can use(?) any combination of a (?) pumps" Sent from my IPhone Citera
Laggeman Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 "Including a wireless controller, can use(?) any combination of a (?) pumps" Sent from my IPhoneCoolt. Kollade bara på kartongbilden och där såg jag inte något om detta. Citera
blackizzz Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 Det står på den sidan som är uppochnedvänd, bredvid kontrollen lite svårt att uttyda, men det mesta syns Sent from my IPhone Citera
freddi36 Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 Undrar om det blir samma pris som på de gamla? Dessa ser inte lika plastiga ut, även om det inte är vortech style på dom Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk Citera
JonasW Postat 21 maj 2014 Postat 21 maj 2014 Jag ska testa en eller två tänkte jag, har ni inte superbråttom så återkommer jag med en recension inom en vecka eller två. De brukar vara snabba på att skicka. Citera
MagnusJ Postat 21 maj 2014 Postat 21 maj 2014 Jag ska testa en eller två tänkte jag, har ni inte superbråttom så återkommer jag med en recension inom en vecka eller två. De brukar vara snabba på att skicka.Låter som en bra plan! Mvh Citera
JonasW Postat 21 maj 2014 Postat 21 maj 2014 Låter som en bra plan! Mvh2st beställda, återkommer snarast med bilder och intryck. Förhoppningsvis innan nästa helg. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.