ikola Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Som vanligt, snygga bilder.Hoppas att det regnar i Sthlm i helgen, då kan du ta mer kort. Citera
LN21 Postat 14 augusti 2015 Postat 14 augusti 2015 Grymma bilder,,,, den översta är ju helt magisk:) Citera
alexochingencarina Postat 15 augusti 2015 Författare Postat 15 augusti 2015 Ljuvligt, har saknat dina bilder Kul att du gillar dem! Som vanligt, snygga bilder.Hoppas att det regnar i Sthlm i helgen, då kan du ta mer kort.Solen skiner från en klarblå himmelGrymma bilder,,,, den översta är ju helt magisk:)Helt klart en favorit!Märker när jag plåtar mina sps:er att dom är väldigt skuggade underifrån. Ingenting jag tänker på när jag tittar på dem men genom kameran ser jag det. Så var det inte när jag hade sand på botten. Intressant... Citera
krille 55 Postat 15 augusti 2015 Postat 15 augusti 2015 Tur att du inte glömt hur man fotar. Grymmesnyggt som vanligt Citera
alexochingencarina Postat 15 augusti 2015 Författare Postat 15 augusti 2015 Tur att du inte glömt hur man fotar. Grymmesnyggt som vanligtJa det va en jävla tur man hade där-skrattar hysteriskt Citera
alexochingencarina Postat 15 augusti 2015 Författare Postat 15 augusti 2015 Dessa underbara polyper (plåtat med blixt), man kan inte älska dem! Citera
nike83 Postat 15 augusti 2015 Postat 15 augusti 2015 Dessa underbara polyper (plåtat med blixt), man kan inte älska dem!du måste avslöja hur du tar sådana foton! kamera, inställning, mm, mm!!! Citera
alexochingencarina Postat 17 augusti 2015 Författare Postat 17 augusti 2015 du måste avslöja hur du tar sådana foton! kamera, inställning, mm, mm!!! Just den är tagen med blix. Tror det va bländare 11. Stativ och macroglugg. En enkel canon 1100 tar alla mina bilder. Citera
alexochingencarina Postat 20 augusti 2015 Författare Postat 20 augusti 2015 du måste avslöja hur du tar sådana foton! kamera, inställning, mm, mm!!! Har du provat nu? Rätt enkelt va?=) Citera
alexochingencarina Postat 23 augusti 2015 Författare Postat 23 augusti 2015 Idag har man varit duktig. Vb, skrapat ALLA rutor, bytt kol, bytt fosfatremover och plåtat lite:smiley20:Musslan börjar bli stor nu:nöjd: 2 Citera
alexochingencarina Postat 24 augusti 2015 Författare Postat 24 augusti 2015 Jaha, idag skulle man bara flytta på "en" korall. Det blev ommöblering av hela revet-skrattar hysteriskt Men det blev ganska bra faktiskt. Fick upp några acroporor som stod lite skuggigt eller lite nära botten. Sen placerade jag några mindre ljuskänsliga koraller lite längre ner. Jaja så kan det gå=) Får ta nån bild när dimman lagt sej och korallerna slutat slemma. Citera
LN21 Postat 24 augusti 2015 Postat 24 augusti 2015 Jaha, idag skulle man bara flytta på "en" korall. Det blev ommöblering av hela revet-skrattar hysteriskt Men det blev ganska bra faktiskt. Fick upp några acroporor som stod lite skuggigt eller lite nära botten. Sen placerade jag några mindre ljuskänsliga koraller lite längre ner. Jaja så kan det gå=) Får ta nån bild när dimman lagt sej och korallerna slutat slemma.Hahaha, välkommen i demolutionsklubben, det händer mig nästan varje gång fingarna doppas:)Trodde bara att det var ja som vart fumlig:) Citera
alexochingencarina Postat 24 augusti 2015 Författare Postat 24 augusti 2015 Magiska bilder ! Jäklar..Oj, tack=)Hahaha, välkommen i demolutionsklubben, det händer mig nästan varje gång fingarna doppas:)Trodde bara att det var ja som vart fumlig:)Du är knappast ensam. Händer varje gång. Att man inte lär sej. Ren tur att det blev bra den här gången=) Citera
alexochingencarina Postat 29 augusti 2015 Författare Postat 29 augusti 2015 Efter att jag flyttat runt revet föra helgen så har det hänt nått magiskt. Har jobbat endel i veckan och inte sett karet med belysning på på hela veckan. Idag när jag jag kollade på karet så fanns där inte en alg på glaset? Näst intill all cyano va också borta. Helt underbart=) hoppas att det håller i sej. 1 Citera
Lasse Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 (ändrat) Min favoritfisk tagen av min favoritfotograf!!!!!!! Jag hade intalat mig att inte ha denna i mitt nya akvarium - men fotot fick mig att börja vackla..... Välkommen tillbaka igen - mer foton - tack MVH Lasse Ändrat 1 juni 2016 av Lasse 1 Citera
ikola Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Roligt att du kan visa dina fina kort på Guiden. Sluta inte nu utan fortsätt. 1 Citera
alexochingencarina Postat 4 juni 2016 Författare Postat 4 juni 2016 On 2016-06-01 at 21:21, Lasse sa: Min favoritfisk tagen av min favoritfotograf!!!!!!! Jag hade intalat mig att inte ha denna i mitt nya akvarium - men fotot fick mig att börja vackla..... Välkommen tillbaka igen - mer foton - tack MVH Lasse Ja det är en trevlig fisk faktiskt. Väldigt tacksam att fotografera. Jag köpte tre stycken men en gick bort första dygnet. Hur funkar det med kön och så vidare? Är dom hermafroditer eller måste man hitta hona/hanne? Hur lång tid tar det innan dom börjar tugga? Citera
alexochingencarina Postat 9 juni 2016 Författare Postat 9 juni 2016 Har inte så mycket att fota. Men lite... 2 Citera
ikola Postat 9 juni 2016 Postat 9 juni 2016 vilka j..a kort. om du nu har så "lite" att fota så får du väl packa dig hit o fota !!!! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.