a.nilson Postat 4 september 2014 Dela Postat 4 september 2014 Vad har ni för bakgrund i era kar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 4 september 2014 Dela Postat 4 september 2014 Jag har en Btn som jag är nöjd med mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nikke Postat 4 september 2014 Dela Postat 4 september 2014 Målad/btn slimline. Men drömmen vore en fräck shadowbox! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
maxium Postat 4 september 2014 Dela Postat 4 september 2014 Byggd väg med död LS (pukani-sten).. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 4 september 2014 Författare Dela Postat 4 september 2014 Fördelar/nackdelar med dessa varianter? Har nämligen lite beslutsångest. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 4 september 2014 Dela Postat 4 september 2014 Ingen, vitmålad betongvägg bakom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 4 september 2014 Dela Postat 4 september 2014 Helsvart fasttejpad, fast inte syns det längre för allt det lila i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JonasW Postat 4 september 2014 Dela Postat 4 september 2014 Har en toningsfilm från Biltema. Billig och kolsvart.Dock så har kalkalgerna börjat ta över Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 5 september 2014 Dela Postat 5 september 2014 rev keramik Anders du kan koma och titta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 5 september 2014 Dela Postat 5 september 2014 Jag har BTN slimline under, sen har jag satt fast död sten ovanpå, så man knappt ser BTN'en längre, detta ger ett väldigt naturligt intryck och det är framförallt väldigt lätt att få koraller och fisk att trivas även där. Blir det ett nytt kar, så lär jag kika extra på Revkeramik, mest för enkelhetens skull, men också för att ma får till samma byggplats för koraller och gömställen för fisk som jag har i dagsläget, men man slipper göra det själv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Perk Postat 5 september 2014 Dela Postat 5 september 2014 Hur satte du fast stenen på bakgrunden? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 5 september 2014 Dela Postat 5 september 2014 Reefbond. Är som ett cement som härdar rätt snabbt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 5 september 2014 Dela Postat 5 september 2014 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?53861-Lagges-kub-200-liter&p=530822&viewfull=1#post530822 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 10 september 2014 Dela Postat 10 september 2014 Jag har mitt rovfisk akvarium som bakgrund till mitt revakvarium Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tobbe.R Postat 10 september 2014 Dela Postat 10 september 2014 btn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alivedreamer Postat 10 september 2014 Dela Postat 10 september 2014 [ATTACH=CONFIG]118369[/ATTACH]Nu får ni ta att det är alger, skräp och cyano. Till vänster är väggen byggd med Pond Foam (svart polyurutan) och en eller annan sten. Bakgrunden är en "shadowbox" eller vad det heter, fast ännu ingen bakgrundsbild. Djupet i bakgrunden är dock bättre i verkligheten än på bilden. Det än en reflektion från fönstret som stör lite till höger.Hitta en bättre bild. [ATTACH=CONFIG]118372[/ATTACH]Typiskt nog så ligger något på akvariet vilket gör att det är en skugga i mitten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alivedreamer Postat 11 september 2014 Dela Postat 11 september 2014 (ändrat) Ändrat 11 september 2014 av alivedreamer Bilderna försvinner Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.