Postat 18 mars 200916 år Man blir lika tagen varje gång man ser detta kar. Makalöst vackert. Tackar för titten och kaffet igår. Fraggarna verkar överleva, förutom en, den gulgrönaktiga (typ pocillopora) burken hade trillat omkull och läckte ut vatten, den låg inte helt torrt men tillräckligt. Hoppas att någon polyp klarar sig, men tvivlar på det.Oavsett vad så var det trevligt att tjöta över en kopp.
Postat 29 mars 200916 år tackar för att man fick komma o titta på karet idag.o jag har bara ett par ord o säga igentligen. herrejösses det var det snyggaste jag sett!!!vilka färger, vilka koraller, vilka fiskar o vilka BULLAR! =)MVH Henrik o Martina
Postat 21 april 200916 år Tackar för att jag fick komma och kolla in ditt super fina kar.Dina bilder du lägger ut är kanon fina men det inget mot vad det är att få se detta akvariet Live !!!Din blåa anemone blev helt klart en favorit i ditt kar.Helt klart ett kar värt att köra många mil för att se!!-Tummen upp
Postat 21 april 200916 år Författare Hej FreddiTack själv, det är alltid kul att träffa fler "nördar".//Tomas.
Postat 21 april 200916 år Hur var det nere i tyska vindistrikten?Hittade du någon raritet i korallväg?
Postat 22 april 200916 år Författare Hej Det var en fantastisk tripp ur turistvinkel, ur korallvinkel så blev det några fina gonioporer från herr Wendel. Det blev en del vin också.//Tomas.
Postat 1 maj 200916 år Författare Hej Här kommer lite bilder, de 3 första och den sista är fraggar från herr Wendel.//Tomas.
Postat 1 maj 200916 år amazing colors! Lika vackert varje gång du postar, du har verkligen lyckats med detta Tomas!!
Postat 2 maj 200916 år Underbart, en fröjd för ögat.Har du lite namn på dessa små ögonstenar?GRATTIS /Johan
Postat 2 maj 200916 år yum yum !På en skala 1-10 ger jag 47 !.Delar era åsikter med ett undantag, jag tyckler du är snål Ove!
Postat 2 maj 200916 år glömde ju skriva hur snygga bilder du har tagit....gryma bilder på snygga koraller!!!
Postat 2 maj 200916 år Underbart - Vilka bilder!!! Måste bara komma och se underverket - Bor i grebbestad så det ä ju inte alls långt borta...Vilken utrustning har du för fotograferingen???
Postat 2 maj 200916 år Författare Hej Tackar för de berömmande kommentarerna!Herr Wendel hittar man på följande adress: http://www.korallenzucht-wendel.de/gb/korallen/index.html Johan, är det någon speciell du undrar över?Jenny, hör gärna av via pm eller nåt så fixar jag ett besök och kanske en fika!Jag kör med en IXUS 800 inställd på UV-läge, macro och utan blixt.//Tomas.
Postat 29 december 200915 år Författare Hej Lägger upp några bilder på vad som hände efter dagens vattenbyte.Alla mina små ormsjöstjärnor sökte sig till höga platser i karet och gjorde vattnet grumligt, kul.//Tomas.
Postat 29 december 200915 år Hmm, får en ju undra vad som triggar dessa orgier. Ja vattenbytet är ju självklart, men vad var det som gjorde att alla hade laddat inför detta högvatten... Men coolt att se Skulle ju inte göra ont att få se några helhetsbilder ifrån karet. Det är ju så magiskt vackert...
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.