DaTrucka Postat 18 mars 2009 Dela Postat 18 mars 2009 Man blir lika tagen varje gång man ser detta kar. Makalöst vackert. Tackar för titten och kaffet igår. Fraggarna verkar överleva, förutom en, den gulgrönaktiga (typ pocillopora) burken hade trillat omkull och läckte ut vatten, den låg inte helt torrt men tillräckligt. Hoppas att någon polyp klarar sig, men tvivlar på det.Oavsett vad så var det trevligt att tjöta över en kopp. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 29 mars 2009 Dela Postat 29 mars 2009 tackar för att man fick komma o titta på karet idag.o jag har bara ett par ord o säga igentligen. herrejösses det var det snyggaste jag sett!!!vilka färger, vilka koraller, vilka fiskar o vilka BULLAR! =)MVH Henrik o Martina Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 30 mars 2009 Författare Dela Postat 30 mars 2009 Hej Tack för de värmande orden, kul att ni kunde komma.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
AlienOne Postat 1 april 2009 Dela Postat 1 april 2009 Helt klart photoshoppade bilder !Grymt kar !!!!!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 21 april 2009 Dela Postat 21 april 2009 Tackar för att jag fick komma och kolla in ditt super fina kar.Dina bilder du lägger ut är kanon fina men det inget mot vad det är att få se detta akvariet Live !!!Din blåa anemone blev helt klart en favorit i ditt kar.Helt klart ett kar värt att köra många mil för att se!!-Tummen upp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 21 april 2009 Författare Dela Postat 21 april 2009 Hej FreddiTack själv, det är alltid kul att träffa fler "nördar".//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 21 april 2009 Dela Postat 21 april 2009 Hur var det nere i tyska vindistrikten?Hittade du någon raritet i korallväg? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 22 april 2009 Författare Dela Postat 22 april 2009 Hej Det var en fantastisk tripp ur turistvinkel, ur korallvinkel så blev det några fina gonioporer från herr Wendel. Det blev en del vin också.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 24 april 2009 Dela Postat 24 april 2009 Trevligt att det blev lyckat.Några bilder på det nya? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 1 maj 2009 Författare Dela Postat 1 maj 2009 Hej Här kommer lite bilder, de 3 första och den sista är fraggar från herr Wendel.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 1 maj 2009 Dela Postat 1 maj 2009 amazing colors! Lika vackert varje gång du postar, du har verkligen lyckats med detta Tomas!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 1 maj 2009 Dela Postat 1 maj 2009 Helt sanslöst vackert! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 1 maj 2009 Dela Postat 1 maj 2009 Underbart vackert Tomas! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 1 maj 2009 Dela Postat 1 maj 2009 Fina fraggar från Wendel! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oveb Postat 1 maj 2009 Dela Postat 1 maj 2009 yum yum !På en skala 1-10 ger jag 47 !. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 1 maj 2009 Dela Postat 1 maj 2009 Dagens dumma fråga......wendel??? vem/vad/hur Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 2 maj 2009 Dela Postat 2 maj 2009 Underbart, en fröjd för ögat.Har du lite namn på dessa små ögonstenar?GRATTIS /Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 2 maj 2009 Dela Postat 2 maj 2009 yum yum !På en skala 1-10 ger jag 47 !.Delar era åsikter med ett undantag, jag tyckler du är snål Ove! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 2 maj 2009 Dela Postat 2 maj 2009 glömde ju skriva hur snygga bilder du har tagit....gryma bilder på snygga koraller!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jensan72 Postat 2 maj 2009 Dela Postat 2 maj 2009 Underbart - Vilka bilder!!! Måste bara komma och se underverket - Bor i grebbestad så det ä ju inte alls långt borta...Vilken utrustning har du för fotograferingen??? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 2 maj 2009 Författare Dela Postat 2 maj 2009 Hej Tackar för de berömmande kommentarerna!Herr Wendel hittar man på följande adress: http://www.korallenzucht-wendel.de/gb/korallen/index.html Johan, är det någon speciell du undrar över?Jenny, hör gärna av via pm eller nåt så fixar jag ett besök och kanske en fika!Jag kör med en IXUS 800 inställd på UV-läge, macro och utan blixt.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 3 maj 2009 Dela Postat 3 maj 2009 Tappar hakan igen....makalöst Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 29 december 2009 Författare Dela Postat 29 december 2009 Hej Lägger upp några bilder på vad som hände efter dagens vattenbyte.Alla mina små ormsjöstjärnor sökte sig till höga platser i karet och gjorde vattnet grumligt, kul.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 29 december 2009 Dela Postat 29 december 2009 Härliga bilder Tomas! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 29 december 2009 Dela Postat 29 december 2009 Hmm, får en ju undra vad som triggar dessa orgier. Ja vattenbytet är ju självklart, men vad var det som gjorde att alla hade laddat inför detta högvatten... Men coolt att se Skulle ju inte göra ont att få se några helhetsbilder ifrån karet. Det är ju så magiskt vackert... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.